Eredivisie 2019/2020 - Speelronde 1

Pascallovic

Well-known member
Moet wel zeggen dat Twente nu echt een leuk fris team heeft om naar te kijken. Ook onder de nieuwe trainer spelen ze een stuk leuker dan onder Pusic.
Ik zie alleen dat ze sinds de 1-0 de bus voor het doel hebben geparkeerd en goed georganiseerd staan. Dat is knap, maar om dat nu fris en een stuk leuker te noemen.

JMD

Well-known member
Tuurlijk jongens, loop die bal er maar in. Schiet verdomme eens. Pass de bal sneller, dit is allemaal breien voor oude dames.

Ik weet niet hoe goed dat Haugesund is, maar ook daar gaan we op deze manier gewoon in de problemen komen, we cre?ren helemaal niks.

JMD

Well-known member
Tuurlijk zijn de verdedigers niet top, maar we komen eigenlijk niet in de problemen vanavond achterin. Alleen voorin is het helemaal niks.
Twente dus 2x geschoten, waarvan 1x op doel... En PSV 16x...

JMD

Well-known member
Toch niet, maar deze kon Zoet ook niet missen...

Tuurlijk jongens, lekker achterim rondtikken...

Afgelopen. 1-1.

Pascallovic

Well-known member
Maar die Bergwijn moet dus 40 miljoen kosten? Hij kan heel goed stilstaan rond de 16 meter met de bal aan de voet en wachten tot er 3 man komen om hem enige spelvoortzetting te belemmeren.

JMD

Well-known member
Maar die Bergwijn moet dus 40 miljoen kosten? Hij kan heel goed stilstaan rond de 16 meter met de bal aan de voet en wachten tot er 3 man komen om hem enige spelvoortzetting te belemmeren.

Precies. We hadden hem gewoon moeten verkopen toen Ajax enigszins interesse toonde. :p Na deze 4 wanduels wil niemand hem meer hebben.

JMD

Well-known member
PSV heeft hele grote kansen gecre?erd volgens Rosario. Jammer dat die dan niet live op televisie waren.

Nu snap ik waarom Bommel Rosario aanvoerder heeft gemaakt. Die gelooft blindelings hetgeen de trainer vertelt.
Wat een ongelooflijke kul.

Max

Administrator
Forumleiding
Precies. We hadden hem gewoon moeten verkopen toen Ajax enigszins interesse toonde. :p Na deze 4 wanduels wil niemand hem meer hebben.

Voor Lozano schijnt er ook nog steeds interesse te zijn.

erka

Well-known member
Nou, Twente heeft wel weer een aardig een team bij elkaar gefraudeerd.

PSV is echt slecht zeg, man man. Dat moet snel beter.

Oranjefan

New member
Ik moet eerlijk zeggen dat Zoet vrij weinig aan te rekenen was bij deze tegengoal. Die bal zat er prima in, zoals Luc Nilis ze vroeger ook binnenschoot.

Nu is het spel nog niet wat het zou moeten zijn, maar ik wacht met te snelle conclusies trekken. Laten we hopen dat onze verdediging, met hopelijk betere verdedigers dan die we nu hebben, snel ingespeeld raakt, dat er wat meer voetballend vermogen op het middenveld zich aandient en dat we een tempo of 4 sneller kunnen gaan spelen.

Ik vrees wel dat we nog een spits nodig hebben, want met alleen Malen en Piroe redden we het niet.

Bovenaan