Eredivisie 2019/2020 - Speelronde 1

Susa

New member
Mooi om te te zien dat Sylla Sow de Eredivisie gehaald heeft:duim:

Ik ben wel benieuwd of hij zich staande weet te houden.

De Groene Scout

Well-known member
Op terras in Slovenie, duel van gisteravond gevolgd. Mooi eerst bonuspunt voor FC Twente, prima doekje ook.
We zijn terug!!

RickPSV

Active member
Ik moet eerlijk zeggen dat Zoet vrij weinig aan te rekenen was bij deze tegengoal. Die bal zat er prima in, zoals Luc Nilis ze vroeger ook binnenschoot.

Nu is het spel nog niet wat het zou moeten zijn, maar ik wacht met te snelle conclusies trekken. Laten we hopen dat onze verdediging, met hopelijk betere verdedigers dan die we nu hebben, snel ingespeeld raakt, dat er wat meer voetballend vermogen op het middenveld zich aandient en dat we een tempo of 4 sneller kunnen gaan spelen.

Ik vrees wel dat we nog een spits nodig hebben, want met alleen Malen en Piroe redden we het niet.

Als hij zich goed had gepositioneerd dan had hij die zeker moeten hebben. Ook dook hij niet goed naar de bal.

PES5

Administrator
Forumleiding
Heerlijke eerste helft! Mooi voor Bruijn dat hij nu de kans krijgt. Gifkikkertje!

Heracles erg gefrustreerd. Spelers bijna met elkaar op de vuist en heel smerig van Osman. Had rood moeten zijn. Daarnaast duwt Dessers Dresevic op volle snelheid tegen Hahn aan. Ook gevaarlijk.

Enige minpuntje aan Heerenveen is dat ze te weinig tweede ballen pakken op het middenveld.

Wel goed om een erg gretig en fel Heerenveen te zien. Janssen gaf al aan dat er individuele kwaliteit is vertrokken, maar dat er nu w?l een ploeg staat met een goede vechtlust.

RickPSV

Active member
Heerenveen is veel meer een team dan vorig jaar, dat zie je nu wel. Erg lekker spel, lekker aanvallend. Druk zetten (1e helft) en dat werd ook zeker beloond. Bruijn en Ejuke vielen mij voornamelijk op met hun acties, daar gaan we nog zeker wat van zien. Fijn om Heerenveen na een teleurstellend vorig seizoen weer zo te zien voetballen.

erka

Well-known member
Ik zie de opstelling van Feyenoord net. Maarre...daar is ook niet veel kwaliteit op het middenveld. En de aanval houdt ook niet over.

RickPSV

Active member
Ik zie de opstelling van Feyenoord net. Maarre...daar is ook niet veel kwaliteit op het middenveld. En de aanval houdt ook niet over.

Sinisterra vind ik dat veel te weinig gebruikt is door Van Bronckhorst, ben vooral benieuwd naar hem.

Bovenaan