Eredivisie 2019/2020 - Speelronde 1

RickPSV

Active member
PEC Zwolle – Willem II, vrijdag 20.00, FOX Sports 1

Vitesse – Ajax, zaterdag 18.30, FOX Sports 2

FC Emmen – FC Groningen, zaterdag 18.30, FOX Sports 1

VVV-Venlo – RKC Waalwijk, zaterdag 20.45, FOX Sports 1

FC Twente – PSV, zaterdag 20.45, FOX Sports 2

Heracles Almelo – sc Heerenveen, zondag 12.15, FOX Sports 2

Feyenoord – Sparta Rotterdam, zondag 14.30, FOX Sports 2

ADO Den Haag – FC Utrecht, zondag 16.45, FOX Sports 1

AZ – Fortuna Sittard, zondag 20.00, FOX Sports 1
 

RickPSV

Active member
Klein mannetje die K?hlert bij Willem II. Ik denk wel dat velen zich daarop gaan verkijken, lijkt me een uitstekend dribbelaartje met snelheid.
 

Pascallovic

Well-known member
Ben benieuwd hoelang men het in Zwolle gaat volhouden met Dennis Johnsen. Effectief komt er doorgaans heel weinig uit als hij de bal heeft. Gisteren geeft ie bij de gelijkmaker van Willem II een kansloze terugspeelbal recht in de voeten van een Tilburger die hem vervolgens simpel kan inschieten. Kwam hem meteen op flink wat kritiek van Stegeman te staan. Dit soort dingen helpen niet als je al bij 2 clubs mislukt bent.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Eredivisie 2019/2020 - Speelronde 1

Ach als er dit jaar drie plastic clubs uit kunnen, graag! Met name de ambassadeur Heracles mag er wel uitflikkeren.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Nou inderdaad.
VVV, Heracles en PEC eruit. Dat zou opluchten.
Emmen en Sparta gaan volgend jaar naar natuurgras toch? Sowieso zou je VVV moeten bestraffen voor de beschamende mat daar.

Over PEC gesproken; zou gevegt gister ook hebben gekeken?
 

Batigoal

Well-known member
Wel een leuk potje gisteravond tussen twee ploegen die zin hadden in het nieuwe seizoen. Ben benieuwd wat het onderbezette Willem II allemaal nog gaat halen. Ze doen heel mysterieus over 'lang wachten op kwalitatieve versterkingen'. Nou, dat belooft dan wat!
 

Batigoal

Well-known member
Promes start op de bank zo dadelijk. Vd Beek in de basis, evenals het centrale duo Martinez-Schuurs.

Hup Ajax! Ik heb er zin in.
 
Bovenaan