Engelse bekertoernooien

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wigboldus

Well-known member
Mooie spannende wedstrijd. Ik dacht een kwartier voor tijd dat United het uit handen ging geven, maar gelukkig was daar Zlatan.
 

JMD

Well-known member
Gisteravond bij de 1/2 finale Checkatrade Trophy geweest... Ontzettend leuke pot, Oxford United speelde heel verzorgd voetbal en was beter, maar Luton Town (dat thuis speelde) kwam door strijd goed terug van 0-2 tot 2-2. Even daarna maakte Oxford de 2-3. Er waren maar liefst 35 doelpogingen (volgens de BBC-site)...

Leuk potje in een echt Engels stadion... De stad Luton is trouwens geen aanrader, maar dat wist ik van tevoren al...
 

Joost

Well-known member
Ik heb daar vanuit het uitvak een paar jaar terug Luton v Exeter gezien. Luton voor rust 2-0 voor maar Exeter won in de laatste minuut voor onze neus met 2-3. Was ook erg gaaf.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Gisteravond bij de 1/2 finale Checkatrade Trophy geweest... Ontzettend leuke pot, Oxford United speelde heel verzorgd voetbal en was beter, maar Luton Town (dat thuis speelde) kwam door strijd goed terug van 0-2 tot 2-2. Even daarna maakte Oxford de 2-3. Er waren maar liefst 35 doelpogingen (volgens de BBC-site)...

Leuk potje in een echt Engels stadion... De stad Luton is trouwens geen aanrader, maar dat wist ik van tevoren al...

Ik ken er 2 hele leuke pubs vlakbij het station. Als Wimbledon uit bij Luton speelt, ga ik altijd direct daarheen bij aankomst en dan van daar direct naar het stadion. Hetzelfde op de terugweg. De rest van Luton sla ik maar over.
 

erka

Well-known member
Engelse steden die als stad mooi zijn zijn er wel maar op ??n hand te tellen. Veel steden zijn pas gegroeid sinds industri?le revolutie en van de anderen is erg veel gebombardeerd in WW2 maar ook vernield daarna.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Engelse steden die als stad mooi zijn zijn er wel maar op ??n hand te tellen. Veel steden zijn pas gegroeid sinds industri?le revolutie en van de anderen is erg veel gebombardeerd in WW2 maar ook vernield daarna.

Qua middelgrote en grote steden heb je gelijk. Engeland heeft wel heel veel hele mooie kleine steden / dorpen, die ook erg populair zijn onder toeristen (maar als groundhopper kom je daar niet zo snel).
 

Joost

Well-known member
Ik vind Exeter als stad ook best wel mooi. Prima combinatie tussen oud en nieuw. Nottingham vond ik ook heel aardig. Oxford en Bath zijn natuurlijk schitterende steden. Dorchester is ook heel mooi en Norwich en Ipswich bevielen ook wel.

In de kleine dorpen die je noemt kom je niet zo snel maar dat is vaak wel echt mooi. Windsor kan ik echt aanraden.

Aan de onderkant heb je ook echt hele lelijke steden. Basingstoke en Rotherham zijn nog erger dan Luton.
 

erka

Well-known member
Ik vind het platteland met die typische dorpen wel heel gaaf. Van de steden heb je ook nog York en Shrewsbury.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Shrewsbury is heel mooi ja, ben ik 2 weken geleden nog geweest voor een wedstrijd. De stad beviel me prima (de wedstrijd wat minder).
 

JMD

Well-known member
Engelse steden die als stad mooi zijn zijn er wel maar op ??n hand te tellen.
Dat weet ik, maar Luton spant toch echt de kroon...

Eerder op de dag reed ik door Milton Keynes (was naar Bletchley Park geweest (aanrader!!!)), heb mijn lelijke steden wel gehad...
De dag ervoor was ik in Cambridge, dat is dan wel weer fraai (net als Oxford)...
 

ALenstra

Well-known member
Shrewsbury is heel mooi ja, ben ik 2 weken geleden nog geweest voor een wedstrijd. De stad beviel me prima (de wedstrijd wat minder).

Ik was er vorig jaar. Prachtige binnenstad. Stadion is zo'n modern geval buiten de stad. Het oude stadion lag in de stad.
 

ALenstra

Well-known member
Niet helemaal, ik zag ook Shrewsbury Town winnen van Huddersfield Town met 2-1 in een wedstrijd om de League Cup.
 

zwammy

Well-known member
Heerlijk filmpje van die provocerende Spurs zatlellen :D Kreeg me toch een goede tik op zn smoel zeg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan