Engelse bekertoernooien

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Man United na 35 minuten met 10 man verder, Herrera 2x geel...
Mwah, die 2e gele kaart was niet veel... Hazard duikt heel mooi naar de grond
 

JMD

Well-known member
Chelsea won met 1-0, waardoor de 1/2 finale bestaat uit 3 ploegen uit Londen (Arsenal, Chelsea en Tottenham) en 1 uit Manchester (City).

Dit betekent dus tevens dat de kans wel bijna 100% is nu dat de nummer 7 van de PL Europees gaat spelen. Koeman zal tevreden zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Er is hier helemaal niet gemeld dat Vincent Janssen zijn eerste veldgoal heeft gemaakt voor de Spurs! Dat is toch wel nieuwswaardig.
 

Nik

Member
Kane ligt er zo'n 7 weken uit, dus de kans dat Janssen nog minuten gaat maken, is wat groter geworden.
 

SanMark.

Well-known member
Kane ligt er zo'n 7 weken uit, dus de kans dat Janssen nog minuten gaat maken, is wat groter geworden.

Lijkt er toch op dat hij er minder lang uit is. Waarschijnlijk 3 weken waaronder een interland weekend.

Dus misschien ontbreekt hij maar 2 wedstrijden.
 

JMD

Well-known member
De League Cup gaat met ingang van volgend jaar de Carabao Cup heten... Carabao is een Thais energy drankje
 

ALenstra

Well-known member
De EFL Trophy wordt mogelijk afgeschaft. De clubs in League One en League Two gaan hierover stemmen in mei. Er zijn drie opties: doorgaan op de oude voet met reserveteams, doorgaan zonder reserveteams of geheel afschaffen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik hoop dat ze verder gaan zonder reserve teams. Op zich vond ik het nooit een onaardig toernooi. Het geeft kleine clubs ook de kans om een keer op Wembley te kunnen spelen.
 

JMD

Well-known member
De EFL Trophy wordt mogelijk afgeschaft. De clubs in League One en League Two gaan hierover stemmen in mei. Er zijn drie opties: doorgaan op de oude voet met reserveteams, doorgaan zonder reserveteams of geheel afschaffen.
Zo, dat is een snelle evaluatie... Na 1 seizoen al. ALs alleen de LD1 en LD2-ploegen mogen stemmen weet je de uitkomst al, dan gaan de reserveteams eruit.

Ik hoop dat ze verder gaan zonder reserve teams. Op zich vond ik het nooit een onaardig toernooi. Het geeft kleine clubs ook de kans om een keer op Wembley te kunnen spelen.
Jep. En ze zien het ook echt op die manier, was in feburari bij de 1/2 finale tussen Luton en Oxford en heb me kostelijk vermaakt en het stadion helemaal gek zien worden toen het van 0-2 nog 2-2 werd... (even later tich weer 2-3)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan