Engelse bekertoernooien

Status
Niet open voor verdere reacties.

erka

Well-known member
En zoek jij dit dan uit door gewoon per jaar na te zoeken?

Ik dacht ik kijk gewoon vanaf de laatste jaren terug, kwam er ook nog een paar meer tegen de laatste 10 jaar. In Frankrijk zeker geen uitzondering. Ze hadden zelfs een 4e klasser als finalist in 2000 (Calais).

Op dit moment scoort Arsenal, helaas, de 0-1.
 

erka

Well-known member
Ik vraag me wel eens af, wat zou zo'n Sutton of Lincoln nou in Nederland doen? Onderkant Juup? Of ben ik dan te optimistisch.
 

JMD

Well-known member
Ik vraag me wel eens af, wat zou zo'n Sutton of Lincoln nou in Nederland doen? Onderkant Juup? Of ben ik dan te optimistisch.
Sutton staat bijna onderaan in de Conference, dat zal denk ik 2e Divisie zijn, Lincoln staat bovenaan Conference (en heeft ook al vaker in de Football League gespeeld) die zou onderkant middenmoot Juup wel moeten aankunnen
 

de waan

Well-known member
C5I5LjrWMAIaaQk.jpg


Even een pie wegmetselen op de bank.
 

Joost

Well-known member
Ik vraag me wel eens af, wat zou zo'n Sutton of Lincoln nou in Nederland doen? Onderkant Juup? Of ben ik dan te optimistisch.

Top 2e Divisie zou ik het eerder schatten. Nederlandse Jupiler teams oefenen af en toe tegen teams uit League Two en dat soort wedstrijden zijn redelijk in evenwicht.
 

gevegt

Well-known member
Dat stukje pie krijgt dus nog een staartje. Het was een weddenschap en een bet. Dat mag dus niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan