Engelse bekertoernooien

ALenstra

Well-known member
Leuk feitje: alle 9 clubs uit de Championship die dinsdag tegen een club uit League One of Two speelden werden uitgeschakeld.
 

Joost

Well-known member
Exeter City haalde uit bij Cheltenham Town, het werd 0-7 in de eerste ronde van de EFL Cup. Ikzelf was in Blackpool waar de lokale FC na strafschoppen onderuit ging tegen Barrow AFC.
Terwijl Exeter en de League Cup normaliter geen beste combiu is.

Ik dacht nar het zien van de 0-5 ruststand nog even dat Cheltenham in League Two speelde maar dat is ook 'gewoon' League One.
 

ALenstra

Well-known member
In de voorronde van de FA Cup werd Notts County thuis verrassend uitgeschakeld door Coalville FC dat twee divisies lager speelt. De koploper van de National League ging met 2-3 ten onder.
 

ALenstra

Well-known member
Vanavond begint de eerste ronde van de FA-Cup. De BBC zendt twee wedstrijden live uit. Vanavond om 19.55 op BBC Two Hereford-Portsmouth en morgenmiddag om op BBC One 13.00 South Shields-Forest Green Rovers.
 

ALenstra

Well-known member
Ik wist niet dat voormalig Sunderland speler en international Kevin Phillips manager is van South Shields.
 

erka

Well-known member
Ah, de goold old Racecourse Ground in Wrexham met één van de oude stand nog zichtbaar.
En er scoort een Nederlander voor York City, ene Manny Duku. Ik dacht die zoek ik even op. Speelt 6 jaar in Engeland/Schotland na in Nederland bij VV Eemdijk te hebben gespeeld. In die 6 jaar heeft hij gespeeld voor (hou je vast): Chesham United, Hemel Hempstead Town, Kings Langley, Banbury United, Hayes & Yeading United, Cheltenham Town, Barnet, Halifax Town, Torquay United, weer Hayes & Yeading United, Raith Rovers, Inverness CT, Havant & Waterlooville en tot slot York City. 14 clubs in 6 jaar :D
 

erka

Well-known member
Nou, bij Port Vale zijn ze ook massaal uitgelopen. Dat had ook wel op een bijveld gekund.
 

Joost

Well-known member
Ah, de goold old Racecourse Ground in Wrexham met één van de oude stand nog zichtbaar.
En er scoort een Nederlander voor York City, ene Manny Duku. Ik dacht die zoek ik even op. Speelt 6 jaar in Engeland/Schotland na in Nederland bij VV Eemdijk te hebben gespeeld. In die 6 jaar heeft hij gespeeld voor (hou je vast): Chesham United, Hemel Hempstead Town, Kings Langley, Banbury United, Hayes & Yeading United, Cheltenham Town, Barnet, Halifax Town, Torquay United, weer Hayes & Yeading United, Raith Rovers, Inverness CT, Havant & Waterlooville en tot slot York City. 14 clubs in 6 jaar :D
Vooral de sprong van Barnet-Halifax-Torquay-Raith/Inverness-Havant is opmerkelijk.
Hij houdt gewoon van reizen.
 

JMD

Well-known member
Arsenal verliest thuis van brighton, forest wint van spurs en Liverpool staat een kwartier voor tijd nog op 0-0 tegen derby… gaat lekker met de topploegen…

Chelsea ook 2-0 achter, maar dat is bij city
 

JMD

Well-known member
Liverpool wint doordat Kelleher drie pingels stopt. Opvallend dat de keeper van derby na beide missers van Liverpool wordt aangesproken op het feit dat hij van zijn lijn komt (bij de eerste stond hij al halverwege het doelgebied) maar dat de dan enige logische beslissing (overnemen) niet genomen wordt…
 
Bovenaan