Terwijl Exeter en de League Cup normaliter geen beste combiu is.Exeter City haalde uit bij Cheltenham Town, het werd 0-7 in de eerste ronde van de EFL Cup. Ikzelf was in Blackpool waar de lokale FC na strafschoppen onderuit ging tegen Barrow AFC.
Dank voor de tipNu op BBC Two samenvattingen van de eerste ronde FA-Cup.
Ik vond het nog best een aardige gate hoor. Maar vooral de uitslag, die was lekker.Nou, bij Port Vale zijn ze ook massaal uitgelopen. Dat had ook wel op een bijveld gekund.
Vooral de sprong van Barnet-Halifax-Torquay-Raith/Inverness-Havant is opmerkelijk.Ah, de goold old Racecourse Ground in Wrexham met één van de oude stand nog zichtbaar.
En er scoort een Nederlander voor York City, ene Manny Duku. Ik dacht die zoek ik even op. Speelt 6 jaar in Engeland/Schotland na in Nederland bij VV Eemdijk te hebben gespeeld. In die 6 jaar heeft hij gespeeld voor (hou je vast): Chesham United, Hemel Hempstead Town, Kings Langley, Banbury United, Hayes & Yeading United, Cheltenham Town, Barnet, Halifax Town, Torquay United, weer Hayes & Yeading United, Raith Rovers, Inverness CT, Havant & Waterlooville en tot slot York City. 14 clubs in 6 jaar
Ja, die waren niet sterk inderdaad. Alleen die van Alexander Arnold was fraai.Slechte pingels, lucky Liverpool