Engelse bekertoernooien

ALenstra

Well-known member
Rotherham United won gisteren de EFL Trophy. Op Wembley werd Sutton United met 4-2 verslagen na verlenging.
 

JMD

Well-known member
En Chelsea verslaat Palace met 2-0 en zo wordt de FA Cup final dezelfde als de League Cup final.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Liverpool speelt een geweldig eerste kwartier in de FA Cup finale tegen Chelsea. Ze kregen ook al een aantal goeie kansen, maar scoorden nog niet. Staat dus nog 0-0, maar de voorsprong voor Liverpool lijkt een kwestie van tijd. Chelsea wordt overal op het veld overklast.
 

JMD

Well-known member
Ik zit ook geboeid te kijken, maar voor mij is de échte magie van de FA Cup verdwenen sinds het oude Wembley weg is. Nu is het voor mij gewoon 'een van de duels'. Terwijl 'vroeger' dit een van de hoogtepunten van het seizoen was, op een zaterdagmiddag in mei, Engels voetbal live op TV, op een fantastische grasmat in een dijk van een stadion. Zo veel Engels voetbal zag je toen niet...

Een aantal mooie stadions (Roker Park, Ayresome Park, ...) heb ik nooit in het echt kunnen zien, simpelweg omdat ik toen nog te jong was om te zien toen ze nog overeind stonden... Maar ik baal er met terugwerkende kracht zo van dat ik niet ergens rond de eeuwwisseling een keer naar Londen ben gegaan om de Twin Towers en het stadion te kunnen zien...
 

erka

Well-known member
Ja, die oude FA-Cup finales op TV. Zaterdagmiddag 15:00, op Veronica, met Harry Vermeegen. Nostalgie.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Chelsea sterker begonnen aan 2e helft, maar Liverpool aan het eind weer beter, raakte zelfs de paal. Sowieso veel kansen aan beide kanten.

0-0 na 90 minuten, we gaan maar weer eens verlengen
 
Bovenaan