JFK
Well-known member
Klopt, hij gaat het team om Bruma heen bouwen.Tete voor vd Wiel, Promes voor Robben en Van Dijk voor Martins Indi hoop ik vanavond. Blind gaat vast Bruma opstellen omdat hij die goed vond spelen.
Klopt, hij gaat het team om Bruma heen bouwen.Tete voor vd Wiel, Promes voor Robben en Van Dijk voor Martins Indi hoop ik vanavond. Blind gaat vast Bruma opstellen omdat hij die goed vond spelen.
Morgen gewoon met de aanvallers spelen die PSV kampioen hebben gemaakt, dan winnen met een makkie 0-1.
:duim:Klopt, hij gaat het team om Bruma heen bouwen.
Depay en Wijnaldum deden toch gewoon mee tegen ijsland?
En Narsingh ook, mijn god, wat was die slecht. Ik mag toch hopen dat je na zo'n dramatische wedstrijd niet meer mee doet.
Narsingh is bij PSV ook rechtsbuiten, dus die had gewoon de dozen om zijn schoenen vandaan kunnen halen en een normale wedstrijd kunnen gaan spelen.
Cillessen betrok hem veel te weinig in het spel.
Narsingh is bij PSV ook rechtsbuiten, dus die had gewoon de dozen om zijn schoenen vandaan kunnen halen en een normale wedstrijd kunnen gaan spelen.
Waarom zou hij bij Oranje de dozen wel van zijn schoenen moeten afhalen als hij dat bij PSV ook niet doet?
Zijn prestaties van vorig seizoen waren de beste van alle spelers op rechtsbuiten.Waarom zou hij bij Oranje de dozen wel van zijn schoenen moeten afhalen als hij dat bij PSV ook niet doet?
Zijn prestaties van vorig seizoen waren de beste van alle spelers op rechtsbuiten.
Zijn prestaties van vorig seizoen waren de beste van alle spelers op rechtsbuiten.
Vorig seizoen, daar hebben we niks meer aan.
Dit seizoen heeft de rechtsbuiten van Ajax de beste prestaties, elk schot op doel is raak cq topscorer van Nederland. Die had dus gewoon moeten spelen ipv die wrakke Narsingh.