JFK
Well-known member
Lachwekkend in de gloria. Dat wordt de Duitsers en Belgen maar aanmoedigen komende zomer.
Belgen aanmoedigen?
Lachwekkend in de gloria. Dat wordt de Duitsers en Belgen maar aanmoedigen komende zomer.
Belgen aanmoedigen?
Ja wat? Ik ga echt niet juichen of hopen voor Iberi?rs, Fransozen, Maffiosi of alles wat Balkan/Oost-Blok is.
Wel voor de Antifa's?Ja wat? Ik ga echt niet juichen of hopen voor Iberi?rs, Fransozen, Maffiosi of alles wat Balkan/Oost-Blok is.
JFK haalt zijn lol uit slechte prestaties van de Belgen.
Jij had Blind op linksback gezet en van Dijk centraal?Blind wilt niet naar het EK. Die wil gewoon volgend jaar zomer rustig achterover leunen in een hangmatje op de Malediven. Deze bondscoach is nu al tergend. Ik verlang bijna terug naar Hiddink.
Na zo'n wanprestatie nog durven beginnen met Vd Wiel, Bruma en Riedewald. Niet dat ik iets tegen Riedewald heb, maar die jongen gaat dus linksback spelen. Volgens mij ligt daar niet zijn kracht.
Moet Kongolo dan maar daar staan?
Van Persie zal wel wedstrijdritme hebben opgedaan sinds donderdag.Gewoon niks geleerd van donderdag dus.
En waarom nu ineens geen Huntelaar?
Jij had Blind op linksback gezet en van Dijk centraal?
Gewoon niks geleerd van donderdag dus.
En waarom nu ineens geen Huntelaar?
Klaassen hoort er wel bij, al was ik begonnen met Wijnaldum. De rest had ik er ook niet bijgenomen, laat staan opgesteld.Van Der Wiel, Bruma, Riedewald, Klaasen, Van Persie, Narsingh. Zes man waarvan selectie an sich al totaal bezopen is.