[EK Kwalificatie] Turkije - Nederland, zondag 6 september

Kielse Rat

Well-known member
Lach jij eigenlijk niet de ballen uit je broek?

Ik zal niet ontkennen dat ik eens moest lachen met de uitslag, al is het maar om de draak te steken met Nederlandse vrienden. Maar ik zou het evengoed zonde vinden moesten jullie er niet bij zijn, en zo ver zie ik het lang niet komen.
 

gevegt

Well-known member
Ik zal niet ontkennen dat ik eens moest lachen met de uitslag, al is het maar om de draak te steken met Nederlandse vrienden. Maar ik zou het evengoed zonde vinden moesten jullie er niet bij zijn, en zo ver zie ik het lang niet komen.
Je hoopt dat wij er bij zijn omdat je hoopt dat we jullie tegenkomen en dan he-le-maal van de mat gespeeld worden.
En gelijk heb je.
 

Kielse Rat

Well-known member
Je hoopt dat wij er bij zijn omdat je hoopt dat we jullie tegenkomen en dan he-le-maal van de mat gespeeld worden.
En gelijk heb je.

Dat laatste zie ik nu ook weer niet, want zo geweldig is ons voetbal nog niet geweest deze kwalificatie. Maar goed, we winnen wel dus ik heb geen recht op klagen. ;)
 

RickPSV

Active member
Ik verwacht dat Bruma Martins Indi gaat vervangen tegen Turkije omdat hij volgens Danny Blind ''goed speelde''... bijna alle foute passes kwamen van hem...? Zet dan maar Virgil van Dijk erin. En doe goede wissels in plaats van onlogische.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dan moet je vermoedelijk wel vier punten uit de laatste twee duels halen. Gelijkspel zondag zou prima zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dan win je van Kazachtstan en kan het eigenlijk niet meer mis gaan.
 

Batigoal

Well-known member
Blind heeft laten zien dat hij zijn ploeg prima op 0-0 kan spelen en mocht je onverhoopt een penalty tegen krijgen dan wissel je snel Krul erin want er schijnt nog nooit een penalty tegen hem te zijn gescoord. Het kan niet meer misgaan deze kwalificatie.
 

Abubakari

Well-known member
Blind heeft laten zien dat hij zijn ploeg prima op 0-0 kan spelen en mocht je onverhoopt een penalty tegen krijgen dan wissel je snel Krul erin want er schijnt nog nooit een penalty tegen hem te zijn gescoord. Het kan niet meer misgaan deze kwalificatie.

Gewoon de Play Offs halen, dan is Danny Blind als coach op zijn best. Maakten destijds een heel verloren seizoen goed, die play offs in dat Ajax jaar van Blind..
Het liefst tegen Belgi?, die zich verkneukelen om het belabberde spel van Oranje en dan in de arena met 3-0 winnen en in de Belgische Kuip ook nog eens met 4-2 winnen. En daarna ook nog de beker winnen tegen een andere rivaal door een goal van Huntelaar in de laatste minuut.

Komt helemaal goed met Blind!
 

gevegt

Well-known member
Morgen gewoon met de aanvallers spelen die PSV kampioen hebben gemaakt, dan winnen met een makkie 0-1.
 

RickPSV

Active member
Tete voor vd Wiel, Promes voor Robben en Van Dijk voor Martins Indi hoop ik vanavond. Blind gaat vast Bruma opstellen omdat hij die goed vond spelen.
 
Bovenaan