[EK kwalificatie] Nederland - Tsjechi? (dinsdag 12 oktober)

[EK kwalificatie] Nederland - Tsjechi? (dinsdag 12 oktober)

  • Winst voor Oranje en naar de play offs

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    13
  • Opiniepeiling gesloten .

RickPSV

Active member
Ik had eerlijk gezegd liever gezien dat Hiddink nog bleef of dat ze Van Marwijk terug hadden geroepen ipv Blind, want Blind doet gekke(re) dingen.
Waar slaat het ook op dat Blind zegt dat ie Oranje niet wilt veranderen, het heeft duidelijk verandering nodig want dit kan toch gewoon niet meer? Die gast moet eens na gaan denken en ook niet meer via de Hollandse school gaan spelen want dat werkt gewoon niet. En waar slaat het op dat je tegen IJsland Promes er in zet als je eerst Narsingh erin hebt gedaan die elke wedstrijd het verpest en daarna Promes er in als je L. de Jong en Van Persie nog op de bank hebt zitten. Ook bij die wedstrijd tegen Kazachstan zag je gewoon dat we tegen Tjechi? niks konden bereiken. Zelfs tegen 10 Tsjechen waren wij misschien net zo goed als hun. Er moet echt veel veranderen en dat moet Blind inzien. Ik zie ook liever dat Van Oostveen weg gaat met z'n praatjes die nergens op slaan. Ik denk dat er kei veel veranderingen moeten komen, niet zo zeer de bondscoach maar in ieder geval veel andere dingen wel.
 

SanMark.

Well-known member
Wel opvallend dat iedereen stond te juichen toen Hiddink werd aangesteld en nu het allemaal een klein beetje is tegengevallen iedereen op eens van te voren al gemeld had dat ze beter Koeman hadden kunnen aanstellen.

Lekker makkelijk om zo achteraf je gelijk te willen halen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wel opvallend dat iedereen stond te juichen toen Hiddink werd aangesteld en nu het allemaal een klein beetje is tegengevallen iedereen op eens van te voren al gemeld had dat ze beter Koeman hadden kunnen aanstellen.

Lekker makkelijk om zo achteraf je gelijk te willen halen.

Huh? Volgens mij vonden de meeste hier het toch minimaal een vreemde keuze en alle Feyenoorders het een belachelijke keuze?
 

gevegt

Well-known member
Er was een lid die direct zag dat Memphis het verkeerde shirt aan had. Ik weet niet meer wie het was, maar gok op Maasveld.
 

Eresd?g?

Banned
Nou valt dat natuurlijk niet terug te zoeken aangezien de berichten geschiedenis niet zo ver terug gaat. Ik kan slechts je laatste 500 posts terug zien.
Laat ik zeggen dat ik nooit een voorstander ben geweest van de constructie Hiddink - Blind. Sowieso snap ik niet dat je zo'n belangrijke positie aan iemand geeft die nog nooit iets gepresteerd heeft als coach. Maar goed, meneer de uberzuiger weet t vast weer beter.
 

Abubakari

Well-known member
Huh? Volgens mij vonden de meeste hier het toch minimaal een vreemde keuze en alle Feyenoorders het een belachelijke keuze?

Volgens mij had bijna iedereen hier zijn bedenkingen bij Hiddink, niet alleen 'alle Feyenoorders'. Die waren in die tijd blij met Rutten, sowieso nooit serieus te nemen dus.
 

zwammy

Well-known member
Het was vooral vreemd dat Hiddink leermeester moest worden van Koeman. Dat was vrij krom, maar volgens mij vonden zelfs de Utrechtenaren hier dat vreemd.
 
Bovenaan