[EK Kwalificatie] Kazachstan - Nederland [10 oktober 2015]

[EK Kwalificatie] Kazachstan - Nederland [10 oktober 2015]

  • Kazachstan

    Stemmen: 4 40,0%
  • Gelijk

    Stemmen: 2 20,0%
  • Nederland

    Stemmen: 4 40,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10

gevegt

Well-known member
Alsof v Persie niet naar binnen trekt. En die zit meer op de bank dan dat hij speelt in Turkije en als je weet dat hij met de nodige bombarie gehaald is zal hij ook niet al te fit of in vorm zijn.
Volgens de BC is hij niet topfit en brengt hij hem waarschijnlijk later in achter Huntelaar.
 

Eef de Kip

Well-known member
Yess!! Alleen al dankzij de uitstraling van een echte keeper kan het niet meer mis gaan.

Hup Holland!!
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Als de Turken er 1 winnen en 1 verliezen en wij winnen beide, staan We dan gelijk?
Als Turkijke 4 punten haalt en Nederland 6 (of iedere andere combinatie van uitslagen waarin Nederland over 2 wedstrijden 2 punten meer haalt dan Turkije), dan staat het gelijk.
Volgens mij is in dat geval Turkije dan geplaatst vanwege het betere onderlinge resultaat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Krul stopt vandaag drie penalties en dan is Eef de Kip ook overtuigd.
 

Maasveld

Well-known member
Wat een treurnis toch met van Dijk. Eerst vrijwel nooit opgeroepen en na 3 wedstrijdjes PL opeens in de basis.
 

Maasveld

Well-known member
Hij imponeerde mij wel toen ik hem vorige week tegen Chelsea in actie zag.
De persoon naast hem vind ik meer treurnis.

Het is geen kritiek op Van Dijk. Het lijkt me heel sterk dat je in 1 maand tijd zoveel beter bent geworden dat je van niet selecteren promoveert tot basisspeler.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het is geen kritiek op Van Dijk. Het lijkt me heel sterk dat je in 1 maand tijd zoveel beter bent geworden dat je van niet selecteren promoveert tot basisspeler.

Was dat maar het enige. Een Van der Wiel stond als niet spelende speler bij PSG de vorige twee interlands in de basis en nu hij bij PSG weer speeltijd krijgt reist Blind liever met een man minder af. Of heb ik een blessure gemist?
 

Fabian

Active member
Het scheelt toch dat Cillessen op de bank zit. Iets minder Ajax-gehalte kijkt toch wat beter weg.
 
Bovenaan