[EK Kwalificatie] Kazachstan - Nederland [10 oktober 2015]

[EK Kwalificatie] Kazachstan - Nederland [10 oktober 2015]

  • Kazachstan

    Stemmen: 4 40,0%
  • Gelijk

    Stemmen: 2 20,0%
  • Nederland

    Stemmen: 4 40,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10

De Groene Scout

Well-known member
Prima opstelling hoor:
Pokatilov; Maliy, Smakov, Engel, Suyumbayev; Logvinenko, Kuat, Konysbayev, Islamkhan, Dosmagambetov; Schetkin
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Armoedig elftal staat er weer. Maar vandaag ga ik niet negatief doen. Want vandaag gaan we winnen. En de Turken gaan verliezen. En dinsdag winnen we ook. En wij gaan naar de plee-offs. En die winnen we ook. Dus toch naar het EK. En die winnen we ook.

HUP HOLLAND HUP!!!!!!!!
 

de waan

Well-known member
Ik doe mee. Hup!

Op zich vind het niet een onlogische opstelling. De poppetjes staan in ieder geval op een logische plek. Nu nog hopen dat de poppetjes er ook iets van bakken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik roep de hele kwalificatie al dat we gaan winnen en kwalificeren. Hopelijk laten ze mij dit keer niet in de steek.
 

Eef de Kip

Well-known member
Alsof v Persie niet naar binnen trekt. En die zit meer op de bank dan dat hij speelt in Turkije en als je weet dat hij met de nodige bombarie gehaald is zal hij ook niet al te fit of in vorm zijn.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Mijn gevoel zegt een wedstrijd die niet om aan te zien is en 1-1. Ik hoop dat ik geen gelijk krijg en dat Nederland wint.
 

Pascallovic

Well-known member
Alsof v Persie niet naar binnen trekt. En die zit meer op de bank dan dat hij speelt in Turkije en als je weet dat hij met de nodige bombarie gehaald is zal hij ook niet al te fit of in vorm zijn.
Heb liever van Persie dan El Ghazi, die de laatste wedstrijden bij Ajax ook niks heeft laten zien. Dan doet van Persie meer tijdens zijn invalbeurten.
 

Mario

Well-known member
Het wordt een krappe 0-1 en Cillessen stopt vlak voor tijd een penalty.

Hup Holland, Hup Tsjechi?!
 

Max

Administrator
Forumleiding
PI-AIR wil het niet roepen, maar heeft altijd al gezegd dat het een goede voor Oranje is.
 
Bovenaan