EK 2021 wedstrijdtopic

erka

Well-known member
Klopt. Na afloop zijn ze idd realistisch.

Tijdens de wedstrijd toch ook wel. En die commentator is wel super enthousiast en soms een beetje té, maar die heeft toch nergens gezegd dat België dit wel even ging winnen? Of heb ik iets gemist.
 

JMD

Well-known member
Tijdens de wedstrijd toch ook wel. En die commentator is wel super enthousiast en soms een beetje té, maar die heeft toch nergens gezegd dat België dit wel even ging winnen? Of heb ik iets gemist.
Ik heb vooral BBC gekeken vanavond, alleen de laatste 5 minuten de Belg even aangezet. Maar zoals ik al zei, ik had het over de laatste weken...
 

Maasveld

Well-known member
Nu fluit de scheids al direct bij het contact en dat gebeurt heel vaak. Laat het doorgaan en kijk eventueel achteraf.
Dat lijkt me niet echt wenselijk. VAR kan alleen ingrijpen bij een duidelijke (in dit toernooi overduidelijke) fout. Een scheids kan in dat geval dus niet fluiten terwijl hij dat eigenlijk wel wil. VAR gaat het dan niet terugdraaien omdat het geen overduidelijke fout is. Dan kun je dus de situatie krijgen dat zowel scheids als VAR iets een overtreding vinden, maar niet kunnen fluiten/ingrijpen.
 

erka

Well-known member
Spinazzola heeft zijn achillespees gescheurd. Heb ik ook ooit gehad. Dat doet echt onwaarschijnlijk veel pijn en herstel duurt ook lang. En als het genezen is blijf je ook lang onzeker.

Geen pretje.
 

Bonehead

Well-known member
Terechte winnaar, Italië speelt erg leuk voetbal dit toernooi.
De wedstrijden tegen Wales en Oostenrijk heb je zeker gemist?

Mooi dat België eruit ligt. Ze bombarderen al jaren zichzelf als topfavoriet om vervolgens in een vroeg stadium weer uit het toernooi te liggen.
 

Mario

Well-known member
De wedstrijden tegen Wales en Oostenrijk heb je zeker gemist?

Mooi dat België eruit ligt. Ze bombarderen al jaren zichzelf als topfavoriet om vervolgens in een vroeg stadium weer uit het toernooi te liggen.
Het zijn net Hollanders die Belgen, maar toch maar weer mooi de kwartfinale gehaald 👍

Italië speelt met vlagen leuk voetbal, maar dat toneelspel krijgen die Zuid Europese teams er maar niet uit. Totaal onnodig als je genoeg talent in je team hebt.
 

Bonehead

Well-known member
Het zijn net Hollanders die Belgen, maar toch maar weer mooi de kwartfinale gehaald 👍

Italië speelt met vlagen leuk voetbal, maar dat toneelspel krijgen die Zuid Europese teams er maar niet uit. Totaal onnodig als je genoeg talent in je team hebt.
Ik heb niks met dat chauvinisme dat je helaas ook veel te veel in Nederland ziet. Ik kijk niet alles, maar volgens mij is er geen analyticus in Nederland die dacht dat wij wel even kampioen zouden worden. Dat ik op de Belg wel. En niet alleen dit toernooi.
Halve finale lijkt me niet bepaald vroeg.
Te vroeg als je kampioen wilt worden. Er had vroegtijdig moeten staan...
 
D

Deleted member 2709

Guest
Ze hadden die halve finale ook nooit mogen halen, hadden gewoon uitgeschakeld moeten worden door Japan in de 8e finale.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan