Nu fluit de scheids al direct bij het contact en dat gebeurt heel vaak. Laat het doorgaan en kijk eventueel achteraf.Wat zou een VAR hier anders doen?
Nu fluit de scheids al direct bij het contact en dat gebeurt heel vaak. Laat het doorgaan en kijk eventueel achteraf.Wat zou een VAR hier anders doen?
Klopt. Na afloop zijn ze idd realistisch.
Niet gezien. Ik weet wanneer ik moet zappen.Klopt, ik heb ook op België gekeken en ik vind de commentaren wel realistisch. Behalve van die vrouw aan tafel.
Ik heb vooral BBC gekeken vanavond, alleen de laatste 5 minuten de Belg even aangezet. Maar zoals ik al zei, ik had het over de laatste weken...Tijdens de wedstrijd toch ook wel. En die commentator is wel super enthousiast en soms een beetje té, maar die heeft toch nergens gezegd dat België dit wel even ging winnen? Of heb ik iets gemist.
Dat lijkt me niet echt wenselijk. VAR kan alleen ingrijpen bij een duidelijke (in dit toernooi overduidelijke) fout. Een scheids kan in dat geval dus niet fluiten terwijl hij dat eigenlijk wel wil. VAR gaat het dan niet terugdraaien omdat het geen overduidelijke fout is. Dan kun je dus de situatie krijgen dat zowel scheids als VAR iets een overtreding vinden, maar niet kunnen fluiten/ingrijpen.Nu fluit de scheids al direct bij het contact en dat gebeurt heel vaak. Laat het doorgaan en kijk eventueel achteraf.
Het was nota bene een Engelse scheidsrechter bij Spanje-Zwitserland.Als dit rood is dan is elke premier league wedstrijd aan het eind 8.tegen 8
De wedstrijden tegen Wales en Oostenrijk heb je zeker gemist?Terechte winnaar, Italië speelt erg leuk voetbal dit toernooi.
Het zijn net Hollanders die Belgen, maar toch maar weer mooi de kwartfinale gehaald 👍De wedstrijden tegen Wales en Oostenrijk heb je zeker gemist?
Mooi dat België eruit ligt. Ze bombarderen al jaren zichzelf als topfavoriet om vervolgens in een vroeg stadium weer uit het toernooi te liggen.
Halve finale lijkt me niet bepaald vroeg.De wedstrijden tegen Wales en Oostenrijk heb je zeker gemist?
Mooi dat België eruit ligt. Ze bombarderen al jaren zichzelf als topfavoriet om vervolgens in een vroeg stadium weer uit het toernooi te liggen.
Het was dan ook de kwartfinale gisteren.Halve finale lijkt me niet bepaald vroeg.
2016 en 2018 was het de halve finale.Het was dan ook de kwartfinale gisteren.
Ik heb niks met dat chauvinisme dat je helaas ook veel te veel in Nederland ziet. Ik kijk niet alles, maar volgens mij is er geen analyticus in Nederland die dacht dat wij wel even kampioen zouden worden. Dat ik op de Belg wel. En niet alleen dit toernooi.Het zijn net Hollanders die Belgen, maar toch maar weer mooi de kwartfinale gehaald 👍
Italië speelt met vlagen leuk voetbal, maar dat toneelspel krijgen die Zuid Europese teams er maar niet uit. Totaal onnodig als je genoeg talent in je team hebt.
Te vroeg als je kampioen wilt worden. Er had vroegtijdig moeten staan...Halve finale lijkt me niet bepaald vroeg.
My bad.Met de top generatie en geweldige ploeg waarmee België elk toernooi, en vooral dit toernooi, zelfbenoemd topfavoriet is is 3x kwartfinale en 1 halve finale wel wat karig.
@Maasveld 2016 verloren ze in de kwartfinale van Wales.