Cruciaal moment inderdaad. Maar ook typerend voor Oranje vandaag, geen van de grote jongens staat op. Allemaal bar slecht vandaag.Die ene kans van Malen, waaruit niet de 1-0, maar een rode kaart valt.
Zeker. Die mensen mogen dan op kosten van Qatar nog maanden in dat land verblijven.Met regenboogvlaggen uiteraard.
De Boer heeft geen zelfkritiek, dus die stapt niet op. Verder is er niemand bij de KNVB die hem eruit zet.
Je hebt helemaal gelijk. Ik ga er dan ook vanuit dat Wijnaldum, Depay en De Ligt de eer aan zichzelf houden en stoppen met hun interlandcarrière.Je wilt als land toch kampioen worden? Bij falen moet je gewoon opstappen. Als je faalt in het bedrijfsleven als directeur hangen hier ook consequenties aan.
Daarnaast is de Boer geloof ik ook in 2016 zelf weggegaan toen ze geen kampioen werden.
Dat Nederland nu is uitgeschakeld, ligt gedeeltelijk aan de staf en gedeeltelijk aan de spelers zelf. Op zich heeft Nederland geen slechte spelers op het moment. Echter, het lijkt geen team op het veld en daar is de coach verantwoordelijk voor.
Wijnaldum heeft ook een record te pakken:Voor het eerst sinds EK/WK-duels op die manier bijgehouden werden (EK 1980) heeft het NL Elftal in een duel op een groot toernooi geen 1 schot 'on target' gemaakt... Tsja, "als je niet schiet dan ken je ook niet scoren"
Oud Ajacied, ingebracht door een ex AjaciedSnapt iemand de logica dat Promes gebracht moest worden voor Malen?
En zonder presentatie van Tom Egbers.Hopelijk dan zonder commentaar van Frank Snoeks.
Je hebt helemaal gelijk. Ik ga er dan ook vanuit dat Wijnaldum, Depay en De Ligt de eer aan zichzelf houden en stoppen met hun interlandcarrière.