EK 2021; Oranje

Abubakari

Well-known member
Van oranje toch ook niet echt mag ik hopen?
Nee, maar wel meer dan van Tsjechië. Hoe dan ook, 9 uit 3 is maar 3 langen gelukt, meeste goals in de groepsfase terwijl er meer landen geen superzware poule hadden. Ik kijk niet alleen naar het negatieve, ook naar het positieve.
 

Mario

Well-known member
Aanvallend zijn we wel sterk, zolang we er maar meer scoren als we tegen krijgen
Ook bij de Tsjechen ligt hun zwakte in de verdediging.
 

Batigoal

Well-known member
Je zou zeggen dat mensen die al lang voetbal volgen inmiddels wel weten dat zo'n toernooi op zichzelf staat. Na Frankrijk, Duitsland, Spanje, Engeland, Portugal en België heeft nu ook Italië zich naar het einde moeten slepen tegen een op papier laagvlieger. Lekker zeuren over de eenvoudige poule van Oranje; van waaruit Oostenrijk gisteravond Italië bijna op de knieën kreeg. Italië, dat door menig analyticus alweer tot 1 van de topfavorieten was benoemd na overwinningen tegen campingelftallen Turkije en Wales.
 

Reinoud

Well-known member
Finland heeft zich via kwalificatie geplaatst. Eindigde als tweede achter Italië. Overigens wel alle NL gekwalificeerde naar huis.
 

Mario

Well-known member
Je zou zeggen dat mensen die al lang voetbal volgen inmiddels wel weten dat zo'n toernooi op zichzelf staat. Na Frankrijk, Duitsland, Spanje, Engeland, Portugal en België heeft nu ook Italië zich naar het einde moeten slepen tegen een op papier laagvlieger. Lekker zeuren over de eenvoudige poule van Oranje; van waaruit Oostenrijk gisteravond Italië bijna op de knieën kreeg. Italië, dat door menig analyticus alweer tot 1 van de topfavorieten was benoemd na overwinningen tegen campingelftallen Turkije en Wales.
Zeiken om het zeiken, zijn we in Nederland erg goed in. Als we winnen van Tsjechië is het mazzel, als we verliezen is het 'zie je wel. Ik zei het toch?'
 

Bonehead

Well-known member
Die hebben de D-poule vd Nations League gewonnen, hetgeen volgens de nieuwe regels kwalificatie betekent. Gewonnen van San Marino en andere Andorra's, knap hoor.
Hetzelfde geldt voor Hongarije, Schotland en Finland uit C.
Het werd "gewoon" 0-3 voor Nederland. Als we nu ook al afgekeurde doelpunten mee moeten laten tellen om wat te zeiken en negatief te zijn dan sla je wat mij betreft de plank mis.

Tsjechië dus. Ik ben benieuwd. Ik vind ze geen verkeerde ploeg hebben. Ik ben benieuwd of onze verdediging stand houdt.
 

Mario

Well-known member
Budapest kleurt inmiddels weer behoorlijk Oranje, de dubbeldekker is ook weer van stal gehaald. Toch wel prima Holland promotie, ook al ben ik niet zo'n feestvierder.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Beetje jammer alleen dat de Oranjefans hun regenboogvlaggen moeten inleveren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Beetje jammer alleen dat de Oranjefans hun regenboogvlaggen moeten inleveren.

Ik vond het al een tikkeltje naïef om te denken dat de autoriteiten aldaar niet zouden optreden. De regenboogvlaggen bewaren voor het stadion was effectiever geweest denk ik.
 

De Wolf

Well-known member
Ik vraag mij af of we volgend jaar ook gaan demonstreren over hoe in Qatar de arbeidsmigranten behandeld worden
 
Bovenaan