EK 2021; Oranje

Bonehead

Well-known member
Misschien moeten we voorzichtig concluderen dat het onder De Boer allemaal niet zo dramatisch als dat we ons voorstelden. De volgende ronde kan maar zo het eindstation zijn en als dat door een betere tegenstander is (en die zijn er legio) dan is dat maar zo.
 

Abubakari

Well-known member
Was toch drama vandaag en die andere 2 wedstrijden
Kijk wat voor kansen je.weg geeft

Raar om te zeggen dat het niet slecht is als.je met.moeite wint
Tegen Oostenrijk gaven ze niks weg.

Als je andere landen ziet ploeteren tegen ook niet echt sterke ploegen hebben we best een aardige groepsfase gespeeld. Ik denk dat Oranje daarnaast ook wel beter kan gaan voetballen op het moment dat er meer gevraagd wordt tegen een sterkere tegenstander. Want we schijnen dus een land uit poule F te kunnen treffen.
Of wisten jullie dat al ?
 

Maasveld

Well-known member
Tegen Oostenrijk gaven ze niks weg.

Als je andere landen ziet ploeteren tegen ook niet echt sterke ploegen hebben we best een aardige groepsfase gespeeld. Ik denk dat Oranje daarnaast ook wel beter kan gaan voetballen op het moment dat er meer gevraagd wordt tegen een sterkere tegenstander. Want we schijnen dus een land uit poule F te kunnen treffen.
Of wisten jullie dat al ?
Wat een onzin. We zijn de winnaar van poule C, dus we moeten tegen de nummer 2 van poule D.
 

Bonehead

Well-known member
Niet zo dramatisch ?
Omdat je 3 keer wint van ploegen die er geen kut van snappen .

Win je van bel ita fra dan kan je zeggen dat het aardig is

Natuurlijk kunnen ze er niks van. Maar je moet er wel even van winnen. Vraag dat maar aan een Frankrijk of een Duitsland die dat dit jaar dus niet lukte.

Verder kan Nederland af en toe met de grote jongens mee doen en heb ik niet de illusie dat dit de maat is. Dan nog heeft Nederland meer resultaat geboekt in de laatste 5 eindtoernooien dan het fantastische België in hun hele bestaan.
 

Mario

Well-known member
Mijn dochter heeft haar eerste live EK wedstrijd van Oranje gezien, en was zo enthousiast met de winst. Die zuurpruimen in de studio maar even uitgezet.

Alsof de grote teams het zo geweldig doen. Italië is goed, maar de rest heeft tot op heden ook geen perfecte groepsfase. Het toernooi begint pas echt op zaterdag, dan zullen we het wel zien...
 

stc

Well-known member
Hopelijk kan Nederland heel ver komen, mits de juiste spelers op het veld staan.

Ik heb de VI hedendag mijn mening gegeven over dit Oranje en eerdere elftallen van Oranje, daar ze mij om onduidelijke reden gebeld haden.
 

Batigoal

Well-known member
Was toch drama vandaag en die andere 2 wedstrijden
Kijk wat voor kansen je.weg geeft

Raar om te zeggen dat het niet slecht is als.je met.moeite wint

Op Italië na heb ik nog geen enkel land gezien dat iedere wedstrijd overtuigd. Met 9 punten hebben we het keurig gedaan. Niet briljant, maar gewoon goed resultaat.

Voor dit toernooi was al duidelijk dat je minder bent dan de toplanden en je beetje geluk moet hebben met het pad om de kwartfinale of zelfs halve finale te halen. Nu lijkt het zo te zijn helaas dat je gelijk een topland treft. Tsja, boven jezelf uitstijgen en zo niet dat is het best mogelijk dat je er gelijk uitligt. Vind het dan wat simpel om te zeggen dat het dan een waardeloos toernooi is.
 

Abubakari

Well-known member
U.G. heeft gesproken, van dit Portugal winnen we wel. Als Portugal het tenminste haalt.

Wel blij dat we ons druk mogen maken om onze volgende tegenstander ipv met angst en beven de andere nummers 3 in de gaten te moeten houden of we nog met de hakken over de sloot door gaan of niet.
 
Bovenaan