Eerste Divisie 2019/2020

PES5

Administrator
Forumleiding
Henkie moet vanavond op bezoek bij de Superboeren en daar zijn ze niet zo blij met Henkie. Heeft de supporters naafloop van het laatste duel helemaal niet meer bedankt.

Henk zelf was dit glad vergeten en zegt nu dat een medewerker hem daar even op had moeten attenderen. Dat wordt een pittig sfeertje vanavond. #heksenketel
 

Bernardo

Well-known member
Haha wel heel slap excuus was dat van Henkie ja. Had gewoon meteen na de wedstrijd even een rondje over het veld moeten lopen. Verwacht morgen sowieso lastige wedstrijd, Graafschap beter en verder als ons. Dus zou me niks verbazen als we daar morgen verliezen.
 

Joost

Well-known member
Jong Utrecht is nog een plaatsje gestegen want Den Bosch heeft nog 3 punten in mindering gehad. :rolleyes:
 

Joost

Well-known member
TOP Oss heeft dinsdag verrassend Bob Peeters aangesteld als nieuwe trainer. De voormalig Belgisch international begint aan zijn eerste klus als coach in Nederland. FC Dordrecht lijfde Michele Santoni in als nieuwe trainer.


De 47-jarige Peeters ondertekende een contract voor een jaar bij TOP Oss, waar hij de opvolger is van de naar MVV Maastricht vertrokken Klaas Wels. Hij komt over van KVC Westerlo, waar hij de afgelopen 3,5 jaar werkzaam was en in het seizoen 2015/2016.

Peeters heeft als speler wel een verleden in Nederland; hij was spits bij Roda JC en Vitesse. Als trainer was hij naast Westerlo al actief bij Cercle Brugge, KAA Gent, Waasland-Beveren, Charlton Athletic en KSC Lokeren.

"Ik was heel blij toen Peter Bijleveld (technisch directeur TOP Oss, red.) mij vorige week benaderde om in gesprek te gaan met TOP Oss. Het is een club waar ik altijd al een bepaalde band mee heb gehad. Mijn interesse voor het Nederlandse voetbal is altijd onverminderd groot geweest", zegt Peeters.

"Ik heb gehoord dat Ossenaren mensen zijn die vol passie naar een wedstrijd gaan en dat sprak mij heel erg aan. In de gesprekken met Peter en Marcel lagen de visie, passie en het plezier om er samen iets van te maken zó dicht bij elkaar, dat het gelijk klikte."
Klust @Unregistere tegenwoordig bij voor Nu.nl?

Echt heel knap hoe je een band kunt hebben met een club waar je letterlijk 0 wedstrijden tegen hebt gespeeld.
 

Eef de Kip

Well-known member
zucht: "Ik heb gehoord dat Ossenaren mensen zijn die vol passie naar een wedstrijd gaan en dat sprak mij heel erg aan. In de gesprekken met Peter en Marcel lagen de visie, passie en het plezier om er samen iets van te maken zó dicht bij elkaar, dat het gelijk klikte."
 
Bovenaan