Ik weet niet of je het hier 'de rest van Nederland' wil noemen maar inderdaad, sinds vorig jaar sluit de supermarkt om 20:00 in plaats van 21:00Zijn in de rest van Nederland ook ineens de openingstijden van de supermarkten aangepast ivm de wintertijd? Hier waren de grote supermarkten open van 7 tot 22u, nu van 8 tot 21u. Ik vind vooral dat uurtje later open erg klote, ik haalde altijd brood bijv.
Dat is toch gewoon een verkapt 'het is te duur'?
Ok, maar hier werd echt de wintertijd als reden aangegeven, dat lijkt alsof ze het daarna weer gaan verruimen, maar ik denk het niet.Ik weet niet of je het hier 'de rest van Nederland' wil noemen maar inderdaad, sinds vorig jaar sluit de supermarkt om 20:00 in plaats van 21:00
Ik was maar half in mijn opmerking. Ik bedoelde dat sinds vorig jaar hier tijdens de wintertijd de openingstijden worden aangepast.Ok, maar hier werd echt de wintertijd als reden aangegeven, dat lijkt alsof ze het daarna weer gaan verruimen, maar ik denk het niet.
Ja, viel bij mijn supermarkt idd ook open. Nu vanwege de wintertijd van 7 - 20 doordeweeks en zaterdag. Zondag 12 - 20.Ok, maar hier werd echt de wintertijd als reden aangegeven, dat lijkt alsof ze het daarna weer gaan verruimen, maar ik denk het niet.
Dat ook idd...Het slaat natuurlijk überhaupt helemaal nergens op dat een supermarkt 15 uur per dag open moet zijn, dus daar lijkt me sowieso niks mis mee.
Brood halen kan niet tussen 20-21?Zijn in de rest van Nederland ook ineens de openingstijden van de supermarkten aangepast ivm de wintertijd? Hier waren de grote supermarkten open van 7 tot 22u, nu van 8 tot 21u. Ik vind vooral dat uurtje later open erg klote, ik haalde altijd brood bijv.
Dat is toch gewoon een verkapt 'het is te duur'?
Tuurlijk wel, maar ik deed het altijd in de ochtend, de AH ligt hier letterlijk een straat verder. Ik had dus om 07:15 vers brood. Nu niet meer.Brood halen kan niet tussen 20-21?