:duim:
Kijk, zal die luie flikkers leren!
https://www.ad.nl/ad-werkt/jack-ma-...anders-hoef-je-niet-te-solliciteren~acbcef09/
Zes dagen werken is voor pussies. Je kan in China ook zeven dagen werken.
Hup 8117!
Samenvatting? Nu niet instappen dus?
The Big Short, film over de economische crisis in 2008, moest ik ook twee keer kijken voordat ik werkelijk doorhad hoe verziekt dat hele gebeuren was.Ik moest het filmpje twee keer bekijken voordat ik het snapte.
GeenStijl: VIDEO. De GameStop-beursgekte uitgelegd
Regeren is vooruit zien. Noorwegen heeft alles keurig in een fonds vast laten zitten en wij hebben de tsunamie aan gelukszoekers ermee betaald.Energieprijs torenhoog: gemiddeld gezin betaalt dit jaar 2.800 euro
Huishoudens zijn dit jaar bijna dubbel zoveel kwijt aan energie. De kosten voor een gemiddeld huishouden stijgen met 86 procent naar 2.800 euro per jaar, concludeert het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) vrijdag. Vooral de hoge gasprijs zorgt ervoor dat we ons blauw betalen.www.nu.nl
Dit gaat er bij een hele hoop gezinnen flink in hakken. Ik heb 'm in augustus met een jaar verlengd, achteraf beter voor 3 jaar kunnen doen.
Ik denk dat ik er nu zo'n 600 op achteruit ga maar ben bang dat dat komend jaar weer zoiets wordt.
Ik blijf het ongelofelijk vinden. Van het land met de grootste gasvoorraden ter wereld naar een land dat compleet afhankelijk is van Rusland en waar we blij moeten zijn dat we een relatief zachte winter hebben.
Sowieso bizar dat je met die voorraad niets meer kunt doen, hadden ze nou iets voortvarender geweest met het tegemoet komen van de Groningers met schade aan hun huis had je nu nog wel iets kunnen oppompen.
jammer toch dat we 40 jaar geleden niet dit soort politici hadden. Me dunkt dat ze er toen ook schijt aan hadden.
Het is maar goed dat we een minister van klimaat hebben.
Die al gezegd heeft dat hij niet wil horen dat het niet betaalbaar is.
Het is maar goed dat we een minister van klimaat hebben.