Fregge
Well-known member
Ben jij toevallig woensdagavond toeschouwer?Finale van Oost is op Berg en Bos
Ben jij toevallig woensdagavond toeschouwer?Finale van Oost is op Berg en Bos
En 10 minuten voor tijd gestaakt bij 4-1 voor Quick 20. Knokpartij op de tribune direct na de 4-1.Kwik'20 gaat de finale in Oost winnen. 2-0 met nog half uurtje op de klok.
Ik hoorde dat na de 4-1 Juliana 'supporters' (dronken) de aanhang uit Oldenzaal te lijf gingen. Quick'20 supporters vluchtten grotendeels het terrein af. En de Juliana aanhang werd direct na de wedstrijd de supportersbussen in gedirigeerd.Inmiddels uitgespeeld en 4-2 geworden.
@Fregge was erbij, die zal zich wel weer misdragen hebben tussen de tokkies uit Malden.
Hoe was de scheidsrechter?In Noord bleef het wel leuk, vooral voor
d’ Olde Veste.
Weet ik niet, stond er niet bij in het verslag wat ik in de krant las.Hoe was de scheidsrechter?
Ik hoorde dat na de 4-1 Juliana 'supporters' (dronken) de aanhang uit Oldenzaal te lijf gingen. Quick'20 supporters vluchtten grotendeels het terrein af. En de Juliana aanhang werd direct na de wedstrijd de supportersbussen in gedirigeerd.
Maar dit is weer zo typisch. Het zijn ongetwijfeld weer die lui die bij zowat geen enkele wedstrijd komen, maar als er een feestje te vieren is wel mee gaan en knetter bezopen en/of stoned worden. Beetje treurig.
O ja, dat is waar ook. Daar was ik ook. Ik zag alleen wat gedoe tussen het publiek na afloop, maar ik dacht dat het wel mee viel.Wel toevallig. De enige keer dat ik ooit een wedstrijd van Juliana'31 bezocht was jaren geleden in Meppel tegen MSC. Toen eindigde het met een vechtpartij tussen spelers waar ook de Juliana-supporters zich mee gingen bemoeien.
De HKN(harde kern Nijmegen) hadden zelf voor bus gezorgd en waren aanwezig.
Ik zat er ver van af. Een voorzitter (weet niet precies welke, maar ik dacht die van Juliana) zei dat ze er alles aan gedaan hadden om dit te voorkomen, maar dat is natuurlijk bullocks. Als je dat doet zet je niet de 2 harde kernen naast elkaar.Inmiddels uitgespeeld en 4-2 geworden.
@Fregge was erbij, die zal zich wel weer misdragen hebben tussen de tokkies uit Malden.
Balen voor JMD.Capelle - Poortugaal 3-4