Districtsbeker 2017/18

Forza AZ

Well-known member
West I:

6 maart
2015 FC Breukelen (za 1)-FC Uitgeest (zo 1) 3-3 pen 2-4

Kwartfinalisten:
SDO (zo H)
Zuidvogels (za H)
Ajax (za H)
rkav Volendam (za 1)
JOS Watergraafsmeer (zo 1)
FC Uitgeest (zo 1)
Zaanlandia (zo 2)
Benschop (za 3)

Loting morgenmiddag.
 

Deathprod

Active member
Daar loopt Jhon vd Beukering in de spits volgens mij.

Daar zit ook een duister clubje omheen geloof ik. Overal waar hij of z'n broer belanden gaat het de eerste seizoenen geweldig totdat de clubs financieel naar de afgrond worden gebracht.
 

noordooster

Well-known member
Beker Noord:
Be Quick Dokkum (zat. 1E)/Drenthina (zat. 2J) 4-0
Hiermee is de laatste deelnemer aan de 8e finale nu ook bekend .
Be Quick Dokkum speelt de volgende bekerwedstrijd tegen vc Trynwalden.
 

Joost

Well-known member
Daar zit ook een duister clubje omheen geloof ik. Overal waar hij of z'n broer belanden gaat het de eerste seizoenen geweldig totdat de clubs financieel naar de afgrond worden gebracht.

Toch zal het wel een hosanneverhaal in de pers worden als ze de echte beker bereiken.

Sportief gezien verdienen ze die plek in de beker wel, als 3e klasser troffen ze enkel hoger spelende teams:
1e ronde: gewonnen bij Leones (2e klasser)
2e ronde: gewonnen bij RKHVV (hoofdklasser)
3e ronde: vrijgeloot
4e ronde: gewonnen bij Nunspeet (1e klasser)
5e ronde: gewonnen bij Bon Boys (2e klasser)
 

Forza AZ

Well-known member
Loting kwartfinales West I:

Zuidvogels (za H)-Ajax (za H)
FC Uitgeest (zo 1)-SDO (zo H)
rkav Volendam (za 1)-Zaanlandia (zo 2)
Benschop (za 3)-JOS Watergraafsmeer (zo 1)
 

noordooster

Well-known member
2 bekeruitslagen in Noord van vanavond:
SVBO (zon. 1F) – Urk (zat. HK) 0-5
Be Quick 1887 2 – Flevo Boys (zat. 1D) 1-4

6 Van de laatste 8 zijn nu dus bekend:
Pelikaan S (zat. 2J)
Drachtster Boys (zat. 1E)
Urk (zat. HK)
Staphorst (zat. HK)
Flevo Boys (zat. 1D)
Alcides (zon. 1F)

8-3 :VC Trynwalden (zon. 3A) – Be Quick Dokkum (zat. 1E)
13-3 :SC Stadspark (zon 2K) – FVC (zon 1F)
 
Laatst bewerkt:

bqandy

Well-known member
Daar zit ook een duister clubje omheen geloof ik. Overal waar hij of z'n broer belanden gaat het de eerste seizoenen geweldig totdat de clubs financieel naar de afgrond worden gebracht.

Dennis was heel lang trainer van Presikhaaf, zeven meen ik. Nu trainer van Silvolde. En dat lijkt me niet de vereniging die "een duister clubje" om zich heen wil.
Zijn club voor Silvolde, AFC Arnhem, is naar de klote gegaan, omdat zowel Presikhaaf als fusiepartner ESCA wat oude lijken in de kast verzwegen. Tel daarbij op dat de leden slecht waren in het betalen van de contributie en de kantine links lieten liggen en dan heb je een groot probleem.
 

bqandy

Well-known member
Ze hadden ook nog een tussenstop bij SC Veluwezoom, dat moest vorig seizoen het zaterdagteam terugtrekken na het niet nakomen van financi?le afspraken.

Ik zag net even de namen in de selectie van MASV. Wel behoorlijk wat bekende namen van AFC Arnhem en wat andere broodvoetballers. Behoorlijk oud allemaal dat wel.
 

bqandy

Well-known member
Maar: Aantrekkelijk potje gezien tussen de reserves van Be Quick 1887 en Flevo Boys. Het werd 4-1 voor Flevo Boys, maar een mooi strijdend Be Quick gezien dat vooral het eerste deel van de tweede helft domineerde. Strijdend met het hart en wat een kansen met name in het eerste deel van de tweede helft. Waren er daarvan nog iets meer ingevlogen dan slechts ??n, dan had ik het nog willen zien. https://www.tweenul.nl/nieuws/flevo-boys-verslaat-reserves-quick-1887-urk-simpel-door

En onze lichtinstallatie is ineens ook een stuk beter vanwege led lampen. Nu nog 500 lux, maar volgens oud voorzitter Dick Osinga die het weer eens mooi geregeld heeft wordt het na een paar aanpassingen 750.
 

Mommiej

Well-known member
Ik las inderdaad op twitter van Flevo Boys dat Be Quick 1887 2 na rust direct 1-1 maakte en vervolgens in 1e 10 min na rust ook nog lat en paal geraakt hebben.
 

noordooster

Well-known member
Ik las inderdaad op twitter van Flevo Boys dat Be Quick 1887 2 na rust direct 1-1 maakte en vervolgens in 1e 10 min na rust ook nog lat en paal geraakt hebben.

In de eerste helft raakte ook Flevo Boys nog eens de paal.
In de tweede helft had Be Quick 2 na de 1-1 nog enkele aardige kansen, maar uiteindelijk liep Flevo Boys toch uit naar een duidelijke 1-4.
Toch een goede prestatie van BQ 2 dat ze doordrongen tot de 4e ko ronde . ( nadat een tegenstander niet op kwam dagen en 2x na strafschoppen )
In geen enkel district zit nu, in de kwartfinales, nog een reserveteam in de beker.
 

Abubakari

Well-known member
Voor rust raakte BQ1887 2 ook nog de lat, een minuut later viel de 0-1. Was na rust ook zo bij de 1-2, die viel gelijk nadat BQ de paal raakte. Als ik twitter mag geloven tenminste, want ik was er zelf niet bij. Vanavond wel weer, dan is het Stadspark (koploper in 2K) tegen FVC (5. in 1F).
 
Laatst bewerkt:

bqandy

Well-known member
In de eerste helft raakte ook Flevo Boys nog eens de paal.
In de tweede helft had Be Quick 2 na de 1-1 nog enkele aardige kansen, maar uiteindelijk liep Flevo Boys toch uit naar een duidelijke 1-4.
Toch een goede prestatie van BQ 2 dat ze doordrongen tot de 4e ko ronde . ( nadat een tegenstander niet op kwam dagen en 2x na strafschoppen )
In geen enkel district zit nu, in de kwartfinales, nog een reserveteam in de beker.

Was je er bij?
FB raakte een keer de paal, BQ drie keer de lat.
 
Bovenaan