Wat voor malloot bedenkt trouwens dat je deze ronde in de winter doordeweeks in de avond moet spelen? VVG-Urk is op zaterdag goed voor 100-200 man, nu stonden er hooguit 50 man.
Ben het met je eens. Ik ben ook een liefhebber van bekervoetbal. Maar verrekken van de kou wil iemand (op een paar gekken uitgezonderd, want we waren er toch maar weer) Als het toch in de avond moet dan is eind maart, of in april een betere optie.Voor rust was het wat drukker.
Maar dit is toch gewoon jammer? Bekervoetbal is hartstikke leuk maar wordt weggedrukt in een koud kuthoekje. Zelfs een bekerfanaat als ik twijfel of ik morgen naar TKB-Trynwalden ga. (Al is dat ook omdat ik die wedstrijd toch niet uit kan kijken, maar dan nog. Dit soort wedstrijden verdient meer publiek en betere omstandigheden).
Ben het met je eens. Ik ben ook een liefhebber van bekervoetbal. Maar verrekken van de kou wil iemand (op een paar gekken uitgezonderd, want we waren er toch maar weer) Als het toch in de avond moet dan is eind maart, of in april een betere optie.
Wattimury suggereerde ik al in transfertopic. Lijkt me momenteel meest geschikte kandidaat. Zeker na het verhaal over zijn vertrek bij PKC. Wil met gemotiveerde spelers werken.
En helaas. Ik heb vanavond eerst andere activiteiten. Dus geen BQ2 - HZVV voor mij.
Ja en Unregistere ziet zijn potenti?le bekerderby ook nog eens in rook opgaan.
Ben ook wel benieuwd wat Halsteren aan het doen is geweest. Die stonden bij rust al met 4-0 achter tegen Sliedrecht.
Ja en Unregistere ziet zijn potenti?le bekerderby ook nog eens in rook opgaan.
Ben ook wel benieuwd wat Halsteren aan het doen is geweest. Die stonden bij rust al met 4-0 achter tegen Sliedrecht.
Dat is dan helemaal apart, want in principe worden wedstrijden tussen twee zondagclubs altijd op woensdag of donderdag ingepland. En anders hadden ze ook altijd in overleg de speeldag kunnen aanpassen. Maar wellicht was daar bij de tegenstander geen animo voor.
En anders hadden ze ook altijd in overleg de speeldag kunnen aanpassen. Maar wellicht was daar bij de tegenstander geen animo voor.
3-4 volgens abu, na 3-1 ruststand.