Districtsbeker 2017/18

de waan

Well-known member
West II:
20/02/2018 Valken'68 (2C Za) w.n.s. - SJC (HA Zo) 1-1
20/02/2018 KMD (3B Za) - Berkel (2D Za) 4-1
20/02/2018 SC Feyenoord (1B Za) - Ter Leede (HA Za) 3-1
20/02/2018 RVC '33 (1B Zo) - RKAVV (HA Zo) 1-5
20/02/2018 Alphense Boys (HA Zo) - FC 's-Gravenzande (HA Za) 1-3

Zuid I:
10/02/2018 VC Vlissingen (HB Zo) - De Alblas (3C Za) 8-1
20/02/2018 Halsteren (HB Zo) - Sliedrecht (1C Za) 2-5
20/02/2018 Heerjansdam (1B Za) - GOES (HB Zo) 2-3
20/02/2018 Cluzona (2E Zo) - IFC (HB Zo) 2-1
20/02/2018 Uno Animo (2E Zo) w.n.s. - Kozakken Boys 2 (Res Za) 1-1
20/02/2018 Madese Boys (2E Zo) - Bladella (3D Zo) 3-0
20/02/2018 WNC (1C Za) - Heeze (2F Zo) 5-3
20/02/2018 Marvilde (2F Zo) - SVSSS (3B Zo) 2-1
 

de waan

Well-known member
Ja en Unregistere ziet zijn potenti?le bekerderby ook nog eens in rook opgaan.

Ben ook wel benieuwd wat Halsteren aan het doen is geweest. Die stonden bij rust al met 4-0 achter tegen Sliedrecht.
 

bqandy

Well-known member
Wat voor malloot bedenkt trouwens dat je deze ronde in de winter doordeweeks in de avond moet spelen? VVG-Urk is op zaterdag goed voor 100-200 man, nu stonden er hooguit 50 man.

30.
Na rust toch wel de betere kansen voor Urk. VVG een paar keer dreigend, maar geen afwerking. En respect voor Jackie Venema, 45 jaar en nog bijna succesvol. Ik denk dat Venema vijf jaar jonger bij een 3-0 achterstand er nog een wedstrijd van had gemaakt. Hij kon op snelheid net niet bij de bal voor een intikker.
 

Abubakari

Well-known member

Voor rust was het wat drukker.

Maar dit is toch gewoon jammer? Bekervoetbal is hartstikke leuk maar wordt weggedrukt in een koud kuthoekje. Zelfs een bekerfanaat als ik twijfel of ik morgen naar TKB-Trynwalden ga. (Al is dat ook omdat ik die wedstrijd toch niet uit kan kijken, maar dan nog. Dit soort wedstrijden verdient meer publiek en betere omstandigheden).
 

bqandy

Well-known member
Voor rust was het wat drukker.

Maar dit is toch gewoon jammer? Bekervoetbal is hartstikke leuk maar wordt weggedrukt in een koud kuthoekje. Zelfs een bekerfanaat als ik twijfel of ik morgen naar TKB-Trynwalden ga. (Al is dat ook omdat ik die wedstrijd toch niet uit kan kijken, maar dan nog. Dit soort wedstrijden verdient meer publiek en betere omstandigheden).
Ben het met je eens. Ik ben ook een liefhebber van bekervoetbal. Maar verrekken van de kou wil iemand (op een paar gekken uitgezonderd, want we waren er toch maar weer) Als het toch in de avond moet dan is eind maart, of in april een betere optie.
 

de Kok

Member
Ben het met je eens. Ik ben ook een liefhebber van bekervoetbal. Maar verrekken van de kou wil iemand (op een paar gekken uitgezonderd, want we waren er toch maar weer) Als het toch in de avond moet dan is eind maart, of in april een betere optie.

Ik mag aannemen dat je als BQandy vanavond wel bij de bekerstrijd van BQ 2 aanwezig bent. Ik reken op een uitgebreid verslag.
Voor mij is het even te ver reizen, maar zal zondag als ik het even kan bezetten bij Quick ten BQ aanwezig zijn.
Lijkt vooralsnog een kansloze missie. Maar je weet maar nooit.
Voor vanavond hopen op een verrassing.

Wordt Wattimury de nieuwe trainer? Ik hoor nog wel eens wat.........................
 

bqandy

Well-known member
Wattimury suggereerde ik al in transfertopic. Lijkt me momenteel meest geschikte kandidaat. Zeker na het verhaal over zijn vertrek bij PKC. Wil met gemotiveerde spelers werken.

En helaas. Ik heb vanavond eerst andere activiteiten. Dus geen BQ2 - HZVV voor mij.
 

de Kok

Member
Wattimury suggereerde ik al in transfertopic. Lijkt me momenteel meest geschikte kandidaat. Zeker na het verhaal over zijn vertrek bij PKC. Wil met gemotiveerde spelers werken.

En helaas. Ik heb vanavond eerst andere activiteiten. Dus geen BQ2 - HZVV voor mij.

Volgens insiders totaal onbekwaam voor deze job.

Ook wordt in het circuit ene Wuestenink genoemd. Nou, daarvoor geldt hetzelfde.

Maar ja het zal nog een hele klus worden denk ik..
 

Unregistere

Well-known member
Ja en Unregistere ziet zijn potenti?le bekerderby ook nog eens in rook opgaan.

Ben ook wel benieuwd wat Halsteren aan het doen is geweest. Die stonden bij rust al met 4-0 achter tegen Sliedrecht.

Begreep dat Sliedrecht voor rust extreem effectief was en vooral veel scherper dan Halsteren. Mogelijk een tikkie onderschatting tegen een eersteklasser. En ik weet dat Langerak er een meester in is om een groep erg goed voor te bereiden op wedstrijden als deze.

IFC vergooit zo wel erg knullig een mogelijk unieke kans op deelname aan de KNVB Beker. Verschrikkelijk veld, hoorde ik. Een bijveld. En op dinsdag heeft IFC altijd moeite om een sterk elftal op de been te zetten, doordat niet alle spelers dan aanwezig kunnen zijn. Maar dan nog, als je 0-1 voorkomt... Pijnlijke kennismaking met fenomeen Ruben Maas daarna dus. Denk dat Breetveld aardig chagrijnig is.
 

de waan

Well-known member
Dat is dan helemaal apart, want in principe worden wedstrijden tussen twee zondagclubs altijd op woensdag of donderdag ingepland. En anders hadden ze ook altijd in overleg de speeldag kunnen aanpassen. Maar wellicht was daar bij de tegenstander geen animo voor.
 

Abubakari

Well-known member
VV Heerenveen (zon HK A) - Oranje Nassau (zat 1E) staat 0-1 na een kwartier. HUP Oranje Nassau!
1-1 na een half uur.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Dat is dan helemaal apart, want in principe worden wedstrijden tussen twee zondagclubs altijd op woensdag of donderdag ingepland. En anders hadden ze ook altijd in overleg de speeldag kunnen aanpassen. Maar wellicht was daar bij de tegenstander geen animo voor.

Snap ik ook niet zo goed, maar ja. Krijg ook nog weinig info door met wie ze nu uiteindelijk gespeeld hebben. Een blamage is het sowieso.
 

de waan

Well-known member
Fraai stuntje van BQ2 in de beker hoor. HZVV geklopt na strafschoppen.

Andere uitslagen in Noord:
21/02/2018 Drachtster Boys (1E Za) - Jubbega (3D Zo) 3-0
21/02/2018 Alcides (1F Zo) - Oudehaske (3A Za) 7-1
21/02/2018 Be Quick 1887 2 (Res Zo) w.n.s. - HZVV (HB Za) 1-1
21/02/2018 FVC (1F Zo) w.n.s. - SV Bedum (2J Za) 2-2
21/02/2018 Heerenveen (HA Zo) - Oranje Nassau (1E Za) w.n.s. 1-1
21/02/2018 Pelikaan S. (2J Za) - SC Franeker (3A Zo) 10-1
21/02/2018 Knickerbockers (3C Za) - VC Trynwalden (3A Zo) 1-3

Alleeen VEV'67-SC Stadspark mist nog.
 

Forza AZ

Well-known member
West I:

21 februari
2000 Buitenveldert (za 2)-rkav Volendam (za 1) 2-3
2015 Altius (za 3)-SDO (zo H) 0-1
2015 Velsen (zo 1)-Benschop (za 3) 0-1
 
Bovenaan