[...]
Zuid I:
Baronie - Zundert 0-0 (Baronie vergeet te twitteren wie nou heeft gewonnen)[...]
Vandaar dat Baronie het "vergeten" was.Zundert w.n.s.
Bij Pelikaan S - Genemuiden wordt nu gemeld: winnaar nog niet vastgesteld a.g.v. tuchtzaak
Waar gaat dit over?
De eerste wedstrijd kun je zien als een derby. Ik hoor nogal eens mensen van MSC zeggen dat ze graag in 1 competitie zouden willen spelen met Staphorst.
Volgend seizoen 2e klasser
Zeker, en dan maken we zelf ook nog eens kans op de titel.VVV en Irene kampioen. Wordt een mooi jaar voor je.
Bij Pelikaan S - Genemuiden wordt nu gemeld: winnaar nog niet vastgesteld a.g.v. tuchtzaak
Waar gaat dit over?
http://www.tweenul.nl/nieuws/wvv-in-bekerthriller-langs-pkc83
Aan het einde meldde ik dat ook in het artikel.
En even opgezocht. Lijkt me dat Pelikaan S de haas is:
1.13.4
Combinatie speler
–
trainer
-
coach
Een trainer coach mag, onder verwijzing naar het Reglement Wedstrijden Amateurvoetbal,
gedurende het seizoen dat hij bij de KNVB als trainer coach van een elftal geregistreerd staat of heeft gestaan, niet als speler deelnemen aan bindende
wedstrijden van dit elftal, met uitzondering van de trainer coach in de volgende competitieklassen, waar de combinatie wel is toegestaan
:
mannen: alle reserveklassen veldvoetbal senioren en standaard veldvoetbal senioren in de laagste twee klassen van het district, mits deze lager zijn dan de derde klasse standaard.
-
vrouwen:
vanaf
eerste
klasse en lager
.
Er staat "bindende wedstrijden". Daar vallen bekerwedstrijden ook onder lijkt me.In de bepaling staat echter niets over de districtsbeker.