District Zuid II

Sensini

Well-known member
Ik zie dat Eindse Boys - Geertruidse Boys is geëindigd in 6-6 (n.v., vorige week 2-2, Sint Geertruid w.n.s.). Boy-oh-boy, wat moet dat 'n wedstrijd zijn geweest. Heb jij meer info @Joost?
 

Joost

Well-known member
Ik zie dat Eindse Boys - Geertruidse Boys is geëindigd in 6-6 (n.v., vorige week 2-2, Sint Geertruid w.n.s.). Boy-oh-boy, wat moet dat 'n wedstrijd zijn geweest. Heb jij meer info @Joost?
Rust 0-2
Daarna; 2-2,2-4,4-4
Verlengen
5-4,5-5,6-5,6-6
Geertruidse boys wint na penalty’s 2-4

Eindse Boys eindigde dit jaar op doelsaldo tweede achter SC Leeuwen. En vorig jaar verloren ze de nacompetitie finale ook al na penalty’s.
 

Joost

Well-known member
Ik zag SHH vandaag degraderen. Er was nog een goede start tegen GSV maar zij kwamen op voorsprong. Daaraan ging wel een heel duidelijke handsbal aan vooraf.

SHH ontsnapte daarna driemaal aan een grotere achterstand en maakte toen gelijk. Dan was na een minuut of 35. In het vervolg was SHH ietsje beter maar echt heel grote kansen waren er niet. GSV zette aan in de slotfase en scoorde vlak voor tijd.
 

Joost

Well-known member
Ik kreeg net de beelden toegestuurd van de handsbal bij de 1-0. Echt geen enkele twijfel.
Ongelofelijk dat de scheidsrechter het als enige op het sportpark niet zag.
 
Bovenaan