District West I

de Kok

Member
Had De Dijk ook al niet de ambitie om AFC voorbij te streven? Lijkt me toch mislukt.
Dit is allemaal wel zeer ambitieus, maar heeft toch niets te maken met een vereniging en is meer een soort sportbedrijf.
Moeten ze met de jeugd niet van onderen af aan beginnen?
 

Unregistere

Well-known member
De Dijk was aardig op weg, maar toen ging plots de hand op de knip.... Die wilden trouwens niet alleen AFC voorbij, maar ook het profvoetbal bereiken.
 

de waan

Well-known member
Nu DCG door De Volewijckers geruisloos uit de geschiedenisboeken is gegumd zullen clubs wel twee keer nadenken voordat ze daarmee gaan fuseren.

Bovendien lijkt het erop dat De Dijk de vrije val dit seizoen aardig weet te stuiten.
 

noordooster

Well-known member
De Dijk speelde vandaag in Staphorst.
Ze verloren weliswaar, maar speelden niet als een degradatiekandidaat.
Ze staan op dit moment ook boven de degradatiestreep.
Purmersteijn dat 3 week eerder in Staphorst met 6-0 klop kreeg vond ik veel zwakker.
 

Deathprod

Active member
Nu DCG door De Volewijckers geruisloos uit de geschiedenisboeken is gegumd zullen clubs wel twee keer nadenken voordat ze daarmee gaan fuseren.

Bovendien lijkt het erop dat De Dijk de vrije val dit seizoen aardig weet te stuiten.

DWV was het toch? Maar Buiksloot was toch een naam van niks? De Dijk is ook al een recente fusieclub, dus vraag me af of ze zich daar echt aan die naam hechten. Wellicht kan je dan als nieuwe fusieclub ook weer eens met Heino Braspenning om de tafel gaan zitten. Samen met Co Adriaanse en Andries Jonker kan je dan wel echt iets gaan neerzetten. Zoals ze het nu doen zonder geldschieter dan spelen ze op z'n vroegst ergens in 2035 in de KKD. Kans is niet zo groot dat ze het dan zelf nog gaan meemaken.
 

de waan

Well-known member
Oh ja, DWV. DCG bestaat nog gewoon. :eek:mg:

Ja, haal Heino B. er ook nog even bij om het allemaal nog ietsje schimmiger te maken.
 

Deathprod

Active member
Door het vertrek van de voorzitter H.Vermeulen zal de naam FC Blauw-Wit Beursbengels ophouden te bestaan. Het is een nieuw begin waarbij de club er voor heeft gekozen voortaan onder de oprichtingsnaam a.s.v. BLAUW-WIT verder te gaan.

4f696a4df495cb67d63b620120fa7415
 

de waan

Well-known member
Vaste prik. Blauw Wit is al ongeveer 300 keer gefuseerd en heet uiteindelijk vroeg of laat altijd weer Blauw Wit.
 

Unregistere

Well-known member
Beursbengels. Mooie clubnaam was dat altijd. Lang geleden speelden zij nog in de zaterdaghoofdklasse. Nu dus als naam definitief verloren voor het voetbal?
 

de waan

Well-known member
Het lijkt erop. Kan ik me ook nog herinneren dat ze hoofdklasse speelden inderdaad. Waren vast niet alleen beursbengels in die tijd.
 

Deathprod

Active member
Ik zag dat ze maar 5 junioren en 5 senioren teams hebben. Dat valt dan wel tegen na zoveel fusies. Ze hebben overigens al een paar maanden geen voorzitter meer, die had er genoeg van zoals je hieronder kunt lezen. Viel me verder op dat er vrijwel geen Nederlandse namen meer voorkomen in de teams.

 
Laatst bewerkt:

Jef400

Well-known member
Ik was vanmiddag even kijken bij Ilpendam-Koedijk. Doorweekt met koude wind in mijn nek ben ik met de rust en 1-3 weggegaan. Dat had ik beter niet kunnen doen. Einduitslag was 2-8.
 

Deathprod

Active member

SV Rap en R.A.P. (1887) hebben toch niets met elkaar te maken? Zover ik weet is cricket club VRA de echte opvolger.
 
Bovenaan