District West I

Joost

Well-known member
Gelijk een minder goed bericht om dit topic te openen.

SV Nieuw Utrecht, de club waarin Chabab is opgegaan afgelopen seizoen dreigt te moeten stoppen. De ploeg degradeerde afgelopen jaar naar de 1e Klasse en nu heeft de wethouder het faillissement aangevraagd.
 

de waan

Well-known member
Tja.

Kan Magreb daar mooi gaan spelen, want ze hebben een splinternieuw complex.
 

de waan

Well-known member
Twee clubs met een Turkse achtergrond die in 1995 gefuseerd zijn. Zijn in de regel niet de best georganiseerde clubs en daarop vormt Nieuw Utrecht kennelijk geen uitzondering. En Chabab heeft nou ook niet echt een vlekkeloos blazoen opgebouwd de afgelopen jaren.
 

Unregistere

Well-known member
Nee, dat is waar. Het boek over Chabab blijft in dat opzicht toch mooi. Veel ad hoc beslissingen, zoals ineens besluiten om maar eens entree te gaan heffen. Maar als toeschouwers dan aangeven liever niet te betalen of slechts de helft van de vraagprijs, was dat ook goed. Inmiddels zullen ze wel iets professioneler zijn geworden.

Conclusie lijkt dus dat niet echt een verrassing is.
 

de waan

Well-known member
Haal je nu niet Chabab en Magreb door elkaar? Want Chabab zal wel niet meer professioneel worden schat ik zo in.
 

Unregistere

Well-known member
Haal je nu niet Chabab en Magreb door elkaar? Want Chabab zal wel niet meer professioneel worden schat ik zo in.

Boek ging over Chabab. Maar die zullen in het laatste topklassejaar toch wel iets professioneler zijn geworden dan ten tijde van het boek?
 

de waan

Well-known member
O, nu vat ik hem. Onder Marokkanen of zoiets.

Tja, ik geloof niet dat er nou zo veel veranderd is sinds die tijd. Behalve dat de spelers beter (en duurder) werden.
 

Unregistere

Well-known member
O, nu vat ik hem. Onder Marokkanen of zoiets.

Tja, ik geloof niet dat er nou zo veel veranderd is sinds die tijd. Behalve dat de spelers beter (en duurder) werden.

Ja, Onder Marokkanen inderdaad. Van Igor Wijnker. Die volgde club een jaar intensief en was in no time bestuurslid, omdat hij als Nederlander vast wel goed zou zijn in organiseren. :D
 

Ceephax

New member
Succestrainer Guillaume Groot die in 3 seizoenen Assendelft van de 3e naar de 1e klasse bracht komt weer terug bij z'n oude club en wordt komend seizoen hoofdtrainer van KFC.
 

de waan

Well-known member
Jammer, weer een stukje historie verloren gegaan.

Hoe kan een tribune langs een veld trouwens 150 meter lang zijn.
 

de waan

Well-known member
Wat een mini-competitie is dat. Veel teams teruggetrokken?

Bescheiden doelsaldo trouwens voor een club met alleen maar overwinningen.
 
Bovenaan