District West I

gevegt

Well-known member
De trainer heeft zich ziek gemeld, dus verwacht de voorzitter dat de gehele selectie dit weekend aantreedt.
 

JMD

Well-known member
Argon 1e-klasser? Die speelden vroeger toch hoger, of heb ik dat mis?

Verder: club maakt er een zootje van, dat je die trainer nog niet ontslagen hebt, ongelooflijk. Zo te lezen is er al vaker wat gebeurd, dus het excuus van 'de opmerking schoot eruit voor ik er erg in had' kan je niet echt aandragen.
 

Joost

Well-known member
Argon 1e-klasser? Die speelden vroeger toch hoger, of heb ik dat mis?

Verder: club maakt er een zootje van, dat je die trainer nog niet ontslagen hebt, ongelooflijk. Zo te lezen is er al vaker wat gebeurd, dus het excuus van 'de opmerking schoot eruit voor ik er erg in had' kan je niet echt aandragen.

Een week eerder was er een evaluatie waarin door de spelersgroep niets gezegd is. Ik vind dat het bestuur netjes gehandeld heeft en het is jammer dat het nu zo escaleert.
 

Unregistere

Well-known member
En 0-4 verloren van Roda '46, naar verluidt nog zonder de zeven gestopte spelers. De rest deed wel gewoon mee.
 

de waan

Well-known member
Wij hadden ooit een akkefietje bij Chabab met een paar stewards. Die werden ook voor drie maand geschorst en de straf ging in per half mei.
 

Forza AZ

Well-known member

JMD

Well-known member
Hopelijk had geen AGB-speler een vakantie gepland tussen 20 april en 12 mei... :)

Aan de andere kant: Hillegom staat nu niet meer laatste. Geen idee of de nummer eennalaatst ook rechtstreeks degradeert, zo nee dan kan Hillegom net als vorig jaar weer een Houdini-act opvoeren.
 

Sensini

Active member
Ze moeten inderdaad 8 wedstrijden overnieuw spelen, dus nog 13 wedstrijden tot eind mei:
14 april
17 april (inhaal)
20 april
25 april (inhaal)
28 april (inhaal)
2 mei (inhaal)
5 mei (inhaal)
9 mei (inhaal)
12 mei
16 mei (inhaal)
19 mei
23 mei (inhaal)
26 mei

Het past precies nog in het programma tot eind mei.

Daarom beginnen ze nu al met overspelen, als ze zouden wachten op de beroepszaak die 24 april dient zouden ze twee weken uitlopen als het beroep niet wordt toegewezen. Als het beroep wel wordt toegewezen worden de overgespeelde wedstrijden weer teruggedraaid.
https://www.hetamsterdamschevoetbal...-van-beroep-besluit-over-wedstrijden-van-agb/

Vreemd verhaal weer over de niet gerechtigde speler:"Onder het ene lidnummer klopt zijn naam niet en bij de andere is zijn geboortedatum niet juist."...
https://www.hetamsterdamschevoetbal...af-voor-onreglementair-meespelen-rahim-abdul/
 

Sensini

Active member
Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Bijzondere uitspraak want in eerdere gevallen was de KNVB onverbiddelijk. Zelfs eerder dit jaar nog bij Helpman.
 

JMD

Well-known member
Deze zin: “Er werd ons verweten dat we mogelijk bewust zo gehandeld hebben. We hadden misschien beter moeten opletten, maar dat hebben we kunnen aantonen”
Dus voortaan hoef je alleen maar te erkennen dat je beter had moeten opletten en dan word je vrijgesproken???

Ook die zin van 'nadelige invloed op teamgenoten en rest van competitie' is toch onzin? Dan kan je elk duel dat overgespeeld moet worden wel afdoen met 'nadelige invloed op competitie'


Hillegom dus weer laatste, 2 punten achter op de nacompetitieplaats. Kijken of we die kunnen halen.
 
Bovenaan