District Oost

SanMark.

Well-known member
Ik zou niet direct iemand weten waarmee ik jou zou moeten vergelijken. Zo iemand ken ik niet in real life of op internet.

Iemand die
- Stalkt, zoekt
- Zuigt
- Bezig is als intrigant
- Irriteert
- Gebrek aan kennis of argumenten camoufleert door te schelden
- Insinueert
- Er slecht mee om kan gaan als iemand ergens anders over denkt als hij.
- Slijmt bij meerdere leden
- Volstrekt onrealistische denkbeelden heeft ten aanzien van het amateurvoetbal
- Probeert mensen met idee?n die niet de zijne zijn belachelijk te maken of te kleineren, waarschijnlijk om zich een houding te geven t.o.v. andere leden als hij het op argumenten niet kan winnen

Gezien wat ik zoal hoor en gezien de waarschuwingen en schorsingen is dit ook vrij algemeen bekend.

Zie mijn reactie een paar dagen terug op deze tekst.
 

de waan

Well-known member
Het is niet zo moeilijk, Joost.
Omdat ze bij jou in de buurt niet de mogelijkheid bieden tot standaardvoetbal op zaterdag weet jij kennelijk niet zo hoe het werkt.
Ik weet dat uit ervaring wel en heb dat een paar reacties eerder al uitgelegd.
In het kort komt het erop neer dat zaterdag 1 het te goed doet, jaloezie steekt de kop op, angst dat talenten liever voor de zaterdag kiezen enz. enz.
In de ogen van de zondagmensen ( die daar in de meerderheid zijn ) in zo'n club is er dan maar 1 oplossing, opheffen van zaterdag 1.
Jij zal het wel een complottheorie noemen omdat het je niet goed uitkomt te horen hoe het zit.

Hoe weet jij nou in godsnaam wat er bij Veluwezoom aan de hand is?
 

de waan

Well-known member
Je weet helemaal niks van deze club, dus je gist er weer eens een keer vrolijk een eind op los.
 

noordooster

Well-known member
1. Voor de goede orde, het is niet mijn oplossing , maar de oplossing van een bestuur dat met lede ogen aanziet hoe een zaterdagafdeling goed presteert , nota bene terwijl zondag 1 is gedegradeerd tot een historisch laag niveau.
2. Sinds we het hier eerder over de club hadden, volg ik ze een beetje.
3. De ervaring leert dat voetbalverenigingen die een dergelijke stap zetten liever niet openlijk zeggen wat de werkelijke reden is van het afstoten van zaterdag 1. ( jaloezie, teveel succes za1 tov zo1, bang dat za1 te populair wordt bij talenten enz. )
Er wordt bijv. liever gezegd dat het teveel kost of zoiets ( zie VENO, Zuidlaren, Sleen, VAKO, SDC '12, Fc Eibergen enz. enz. )
4. Mensen die openlijk of stiekem besluiten als bij Veluwezoom toejuichen horen ook niet graag wat de werkelijke reden is.
 

noordooster

Well-known member
Je weet helemaal niks van deze club, dus je gist er weer eens een keer vrolijk een eind op los.

Natuurlijk weet ik ook van de schorsing van van Beukering en de boete voor de club.
Ik meende dat we het daar hier ook over hebben gehad.
Maar dat doet niets af aan mijn conclusies.
 

Joost

Well-known member
Trainer zegt :
"Helaas maar sc veluwezoom zat 1 stopt per direct met competitie voetbal voorkeur ligt toch meer bij het zondag team .spelers staf bedankt ."
Lijkt me niet dat het de voorkeur is van de spelers van za1.
Even kijken naar de prestaties van de afgelopen jaren ....
En hetgeen ik zeg, zul je van een bestuur nooit openlijk horen.

Het zou, wellicht, ook zo kunnen zijn dat er een gebrek aan spelers is voor het zaterdagteam. Vorig seizoen waren er nog 2 zaterdagteams in competitie, dit seizoen nog maar 1. De club heeft 1 A team en geen B-team. Het doorschuiven van A spelers naar zaterdag 1 is dus lastig omdat de A zelf geen extra aanwas van beneden heeft.
 

Joost

Well-known member
Even de post van Ceephax teruggezocht :D

Ook bij 3e Klasser SC Veluwezoom uit Velp van trainer Jhon van Beukering zijn al een flink aantal spelers vertrokken door problemen met de betalingen. Opvallend veel zelfde namen die je eerder bij het inmiddels failliete AFC Arnhem tegen kwam.
 

SanMark.

Well-known member
Stelletje haters nu beweren jullie alleen maar dat het zondag voetbal deugt en dat er op zaterdag flink betaald word.
 

noordooster

Well-known member
Wanneer SM zich wat meer zou verdiepen in het amateurvoetbal, dan zouden zijn reacties misschien ook wat meer diepgang kunnen krijgen en zou het niet beperkt hoeven te blijven tot het simpelweg onbeargumenteerd afwijzen van reacties van anderen , het rondstrooien van onrealistische , ondoordachte voorstellen ( zaterdagverenigingen gedwongen in gemixte competities zetten waarbij ze gedwongen worden op zondag te voetballen ), het slijmen met andere DVK leden, het bij gebrek aan argumenten strooien met verwijten, beschuldigingen, scheldwoorden of andere minder fraaie termen waarvoor ieder fatsoenlijk mens zich zou moeten schamen.
Het zou beter zijn als hij zich bezig hield met zaken waar hij kennelijk wel verstand van heeft, zoals V-boekjes enz.
 

De Groene Scout

Well-known member
Losser zit ook flink te kloten. opnieuw verloren, gelukkig verloor koploper Saasveldia ook, zodat het nog altijd kan.
Wel weer 3 (!!!!) frustratie rode prenten erbij. Dat gaat ze opbreken.
 
Bovenaan