bqandy
Well-known member
Hoop ophef om niks veel groter gemaakt om sensatiezoekers naar de sites van OOG en RTV Noord te lokken.(ja sorry bqandy, maar het is nou eenmaal zo).
Groninger Boys zoekt nog een nieuwe voorzitter. Iets voor jou?
Hoop ophef om niks veel groter gemaakt om sensatiezoekers naar de sites van OOG en RTV Noord te lokken.(ja sorry bqandy, maar het is nou eenmaal zo).
Opnieuw dom lullen van deze sumo.
Vroeger zag ik dit ook wel eens. sv Maluku schiet me zomaar te binnen.
En nee, normaal moet je dat niet vinden en ik zie ook geen reden om zulke excessen te verzwijgen.
Racist om gelijk naar de Molukkers te wijzen.
vv Groningen is wel met een heel erg opvallende opmars bezig in 1E.
Tot nog maar kort geleden stonden ze stijf onderaan en nu staan ze al boven de p/d streep.
Wanneer ze nu ook nog de laatste periode winnen en mee gaan doen voor promotie naar de hoofdklasse is het helemaal sensationeel.
bqandy , hoe kunnen ze nu wel de punten pakken en eerder in de competitie lange tijd niet ?
Blessures genezen ? Oud eerste elftal spelers terug gehaald ? Tussentijds nieuwe spelers erbij gekregen ?
Groninger Boys zoekt nog een nieuwe voorzitter. Iets voor jou?
Niemand bij Groninger Boys-Velocitas (1-20) geweest zaterdag?
"Velo" stoomt wel meteen door naar de 2e klasse neem ik aan.
Ik heb PKC een keer of twee, drie in Bergum zien spelen, minstens 10 jaar geleden. Was toen een nare ploeg, met veel 'exotisch' bloed. Nog altijd zo?
Volgende week dus PKC'83 - VV Groningen.
vd Molen van VVG waarschijnlijk volgend seizoen bij PKC.
Ik heb PKC een keer of twee, drie in Bergum zien spelen, minstens 10 jaar geleden. Was toen een nare ploeg, met veel 'exotisch' bloed. Nog altijd zo?
Toen ook ja, maar eerder ook al uitgebreid met hem over gehad. Of terug naar Helpman of naar Gruno, maar sowieso op zondag vanwege zijn gezin. Maar goed, we veranderen allemaal wel eens van mening.Ja daar stond ik bij en schreef het ook nog op.