District Noord

Satyr

Administrator
Forumleiding
Manmanman, dat meen je niet... 45 jaar en dan zulke ongein uithalen. Duur grapje.

Joost

Well-known member
Erica is niet de enige club die dat beleid heeft.

De KNVB is duidelijk niet zeker van haar zaak dat het echt veilig is, anders was het allang bestraft met een reglementaire nederlaag.

SanMark.

Well-known member
schmidtchen.jpg

bqandy

Well-known member
Dus geen rechtstreekse degradant in 2K. Competitie bestaat net als 2L door het wegvallen van Joure en WKE al uit 13 clubs.

Tja inzetten op eigen jeugd. Als je dat op prestatie een beetje wilt laten doorstromen is 2e klasse toch wel iets beter dan vijfde klasse.
Maar goed. Het zal allemaal wel. Wel mooi om te zien dat Velo de jeugd weer op een redelijk niveau heeft.

bqandy

Well-known member
Laten we het nou gewoon bij naam noemen. Die kids willen zaterdagavond lekker aan de zuip. :)

Abubakari

Well-known member
Vanmiddag was de topper VV Groningen-Noordscheschut in 2J, VVG verspeelde vorige week de koppositie door een nederlaag bij het herboren Groen Geel (12 uit 4 in de tweede periode inmiddels) maar deed vanmiddag goede zaken. VVG won in een vooral voor rust tumultueuze wedstrijd (inclusief vlam in de pan kort voor rust, lees Abu.com voor de bijzonderheden) met 4-2 terwijl alle andere titelconcurrenten verloren.

In 3B is Dokkum na vanmiddag koploper dankzij een 4-1 zege bij Anjum, Wykels speelde gelijk en daardoor is Dokkum Wykels in de stand voorbij.

In 4C won de Mamio de topper tegen nummer 2 Lycurgus met 1-4.

Kortom Mamio, Dokkum en VVG koploper na vanmiddag!

Abubakari

Well-known member
Tsja, ik kom er zo'n beetje twee wekelijks, al een jaar of 5, dit is de eerste keer dat er zoiets gebeurd. En degene die begon te slaan (ook de enige die heeft geslagen) was toch echt een Noordscheschutter.

SanMark.

Well-known member
Clubs uit Hoogeveen en achter Hoogeveen hebben nu eenmaal een wat heet gebakerd temperament en een hoog onrechtsgevoel naar hun zelf toe.

Je ziet het bij Hoogeveen, Elim, Noordscheschut , HODO/Hollandscheveld de grensrechter is de twaalfde speler en de scheids heeft het altijd gedaan.

Ik heb dus geen flauw idee aan wie het lag bij deze wedstrijd maar ik herken van vroeger wat zeer veel dingen. Al heb ik zulke dingen ook wel bij Olympia, Staphorst , Genemuiden en op Urk meegemaakt alleen zijn ze daar wat sneaky'er.

En ik denk dat er ook wel aardig wat negatieve verhalen over mijn cluppie rond gaan als je de supporters van de clubs uit de omtrek zou vragen, al denk ik niet dat het bij ons gaat om zeer scherp vlaggen van onze grens. En zo is er bijna bij elke club wat negatiefs te vinden.

bqandy

Well-known member
VVG heeft wel wat "ruig" volk langs de lijn staan, maar ik heb ook nog nooit wat negatiefs meegemaakt daar. TweeNul had overigens het artikel van RTV Drenthe (Erg anti VVG, alsof VVG aan alles schuldig is) op de site staan, maar weer verwijderd. Wel opvallend. Noordscheschut schijnt ook wel een reputatie te hebben, zoals Noord-ooster meldt. Ik heb ze diverse keren zien spelen. Maar ook nooit iets raars mee gemaakt. Maar ze wonnen dan ook altijd. :)

Abubakari

Well-known member
VVG heeft wel wat "ruig" volk langs de lijn staan, maar ik heb ook nog nooit wat negatiefs meegemaakt daar. TweeNul had overigens het artikel van RTV Drenthe (Erg anti VVG, alsof VVG aan alles schuldig is) op de site staan, maar weer verwijderd. Wel opvallend. Noordscheschut schijnt ook wel een reputatie te hebben, zoals Noord-ooster meldt. Ik heb ze diverse keren zien spelen. Maar ook nooit iets raars mee gemaakt. Maar ze wonnen dan ook altijd. :)

Dat ruige volk langs de lijn valt 9 van de 10 keer ook reuze mee. Dat is meer bij bijzondere uitwedstrijden als er een bus geregeld is dat er wat Z Siders mee gaan. Bij de gemiddelde thuiswedstrijd komen die gasten niet en is het vrijwel altijd rustig. Wat wel klopt is dat VVG geen koorknaapjesclub is en dat sommige mensen er wel eens wat grof in de bek zijn zogezegd.
Maar verder een erg leuke club waar ik -zeker gezien de manier waarop ze de club opgebouwt hebben van vijfde klasser naar spektakelvoetbal spelende niet betalende koploper van 2J- graag kom kijken.

Bovenaan