:devil::hsv:
Wat een waardeloze dwazenkrant is dat DVHN toch. Niks over de Stadse Tweede Klassers (zowel zaterdag als zondag, 10 clubs in totaal) maar in plaats daarvan hele stukken over Veendam 1894, Scheemda, Musselkanaal en FC Ter Apel. Hebben die sufkutten weer eens (voor een deel) de Oost Groninger editie in de Stadseditie gepleurd. En maar bellen:
"Meneer, mag ik u een aanbod doen? Onze krant voor maar 1 euro per week 4 weken lang?"
"SO - DE - MIETER - OOOOOOOOOOPPPPPPPP met je gratis weg te geven prutserskrant, mallotenbende met je ergerniswekkende klotensportkrant met alweer de verkeerde editie op maandag. :hsv:
Groningers... Soms zou ik willen dat ik gewoon in Friesland was gebleven.:cab:
En dan heb je nog TV Noord, elke provincie heeft een programma waarin ze aandacht aan amateurvoetbal besteden (alhoewel, Omrop Fryslan volgens mij ook niet of nauwelijks), "Onze Club"van RTV Drente is een groot succes, maar nee, amateurvoetbal doen ze bij RTV Noord niet aan. Een beetje twee bepukkelde lelijkerds op maandag oeverloos over dat klot'n FC Groningen laten zwatelen. Of ipv amateurvoetbal uit te zenden tergend irritante clowns in een busje door de provincie laten rijden voor de meest onnozele onderwerpen en achterlijke items. Of weer van die blarentrekkend ergerniswekkende Hollandse Hits muziekprogramma's. En maar janken als er weer bezuinigd wordt. Bezuinigen? Dat hele RTV Noord kan zo hop de vuilnisbak in. Met hun Popie Jopie stoethaspel TV.:devil:
Weg ermee! Oprott'n met die hele zwabega handel.