noordooster
Well-known member
👍
Teveel zaterdagclubs gingen in het verleden aan die consequentie voorbij.
Deels uit onwetenheid.
Promoveer je naar de za 2e klasse en mag je als "beloning" op zondagmiddag opdraven.
Ik snap het voorbehoud wel.
Ik verwacht niet veel spelers van 5e klasser vv Lemmer straks in het vlaggenschip.
Teveel zaterdagclubs gingen in het verleden aan die consequentie voorbij.
Deels uit onwetenheid.
Promoveer je naar de za 2e klasse en mag je als "beloning" op zondagmiddag opdraven.
Ik snap het voorbehoud wel.
Ik verwacht niet veel spelers van 5e klasser vv Lemmer straks in het vlaggenschip.
Laatst bewerkt: