District Noord

noordooster

Well-known member
👍
Teveel zaterdagclubs gingen in het verleden aan die consequentie voorbij.
Deels uit onwetenheid.
Promoveer je naar de za 2e klasse en mag je als "beloning" op zondagmiddag opdraven.
Ik snap het voorbehoud wel.
Ik verwacht niet veel spelers van 5e klasser vv Lemmer straks in het vlaggenschip.
 
Laatst bewerkt:

noordooster

Well-known member
Overstappers zo-za in noord miv komend seizoen:
Emmeloord
Actief
Harlingen
GRC Groningen.

Wat minder dan voorgaande jaren. Vele zijn al overgestapt en de hulp die de KNVB aan het zondagvoetbal biedt met het weekendvoetbal zal ook wel meespelen.
 

de waan

Well-known member
Als ze bij Grol een beetje opletten sturen ze dit nog even mee als extra munitie voor de rechtszaak. Want het blijkt dus dat de regel 'nooit een team op zondag gehad' geen juist criterium is voor het onderscheid tussen wel- en niet-principiële zaterdagclubs.

Ik snap ook nog wel dat ze er in Lemmer zo gebruik van maken, maar het maakt wel duidelijk dat het op deze manier een kwestie is van de mazen in de wet opzoeken.
 
Bovenaan