District Noord

bqandy

Well-known member
Het gaat om vijf minuten in het restant. Ik kan me voorstellen dat ze afgesproken hebben dat eerst af te maken. Dat scheelt weer een bootreis naar Ameland.

de waan

Well-known member
Ja, daar was ik ook al achter. Gestaakt destijds vanwege een zware blessure. Voor 5 minuten nog weer een keer de boot naar Ameland nemen lijkt me ook niet zo'n goed plan (alhoewel, met dit weer...)

Abubakari

Well-known member
PKC’83 won met 7-0 van Rolder Boys maar Be Quick 1887 verloor met 1-2 van Buitenpost. De kraker van volgende week is dus een flink stuk minder spannend.
6828d95f01c1b-IMG_0254.jpeg

Maar werd alsnog een spektakelstuk. Be Quick voor rust beter en 0-2 voor.
Maar PKC raakt niet zo snel in de war van een achterstand dus werd die na rust doodleuk omgedraaid in een 4-2 voorsprong. Kort voor tijd nog 4-3, maar een punt was voor PKC al genoeg dus dat was wel bekeken. Bleef ook bij 4-3. PKC dus kampioen en Be Quick heeft nacompetitie niet meer in eigen hand door de ontwikkelingen op de andere velden.

Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Sterker nog, als Broekster Boys volgende week thuis van het al gedegradeerde Rolder Boys wint heeft BQ helemaal niks. Blauw Wit’34 pakte de derde periode vanmiddag.
Kortom, dat gaat hem niet meer worden vrees ik voor BQ1887.

de waan

Well-known member
@Abubakari Waarom kun jij foto's wel op groter formaat plaatsen? Ik krijg elke keer een melding dat de foto te groot is (tot ik hem verklein naar 800 bij 600 pixels of zo.

bqandy

Well-known member
Sterker nog, als Broekster Boys volgende week thuis van het al gedegradeerde Rolder Boys wint heeft BQ helemaal niks. Blauw Wit’34 pakte de derde periode vanmiddag.
Kortom, dat gaat hem niet meer worden vrees ik voor BQ1887.
Dat denk ik ook. Geen toetje of er moet een wonder gebeuren.
Al met al mooie kampioenswedstrijd voor PKC. Mooie entourage ook. De schatting van het aantal toeschouwers liep uiteen van 800 tot 1500. Terwijl Abu waarschijnlijk ontkwam aan het Nederlandse lied is dat mij niet gelukt. :)

Abubakari

Well-known member
Dat denk ik ook. Geen toetje of er moet een wonder gebeuren.
Al met al mooie kampioenswedstrijd voor PKC. Mooie entourage ook. De schatting van het aantal toeschouwers liep uiteen van 800 tot 1500. Terwijl Abu waarschijnlijk ontkwam aan het Nederlandse lied is dat mij niet gelukt. :)
Ik heb nog een tijdje met een Marokkaanse Ajacied staan praten, ihkv gedeelde smart is halve smart. Maar voor zanger Geert losbarstte was ik weg. Aan mijn lijf geen polonaise en al heel geen feestzangers.
Waren er volgens mij wel meer dan 1.000, ook wel eens leuk. Al was het dit seizoen wel vaker druk langs de lijn. De standaard 150 bij vrijwel elke wedstrijd is wel voorbij. Vorig seizoen bij PKC-WKE trouwens ook heel veel publiek.

Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Even aan het zappen geweest, eerste helft van Groen Geel-The Knickerbockers (2-0 bij rust, werd 2-2).
Groen Geel en The Knickerbockers zijn goed bevriend, maar daar was voor rust niks van te zien.

68320c14dc27b-IMG_0270.JPG

En de tweede helft van Helpman-Bedum (rust 0-0) in 2I. Helpman moest winnen om nacompetitie te ontlopen. Kwam 1-0 voor, maar in de 75' minuut kwam Bedum op 1-1. En in blessuretijd kreeg Bedum een penalty (zie foto) die werd benut waarmee het beslist was. Helpman speelt volgende week in de nacompetitie thuis tegen derde klasser Be Quick Dokkum!

Abubakari

Well-known member
Bijzonder afscheid voor GRC speler Mauricio Plat. Hij is behalve speler bij GRC ook scheidsrechter, gister viel bij GRC-VKW de scheidsrechter geblesseerd uit. En daardoor nam Plat niet als speler maar als scheidsrechter afscheid bij GRC. Na overleg vond ook VKW het wel prima zo, beter dan doordeweeks het restant nog moeten spelen. Verliep verder ook probleemloos.

Abubakari

Well-known member
Gister twee wedstrijden gezien, Helpman liet voor rust de kansen liggen en kreeg na rust de rekening door Buh Kwiek gepresenteerd. Daarna de thriller (duurde liefst 2 uur en 3 kwartier) tussen FC Lewenborg en SJS. Alles er op en er aan.

Bovenaan