District Noord

Abubakari

Well-known member
Die spelen ook echt ver beneden hun stand.
Als je het hele seizoen tweede of derde staat speel je toch niet ver beneden je stand?

Ik zei het vorige week al tegen bqandy, over twee rondes staat BQ1887 bovenaan. PKC twee lastige uitwedstrijden (en vooral totaal uit vorm, het is een wonder dat die met 2 zeges in de laatste 8 wedstrijden nog steeds eerste staan). Moet BQ1887 wel profiteren want het is niet voor niks dat PKC nog steeds eerste staat. Voorlaatste wedstrijd is PKC-BQ1887.

Ik kies de laatste weken niet echt de juiste zaterdagpotjes uit. Vorige week PKC-WVV 0-0 en saai, vanmiddag de topper in 3R, Knickerbockers-Zuidlaren, ook niks aan en 0-0. Komende zaterdagen geen voetbal in stad en ommeland, dus dat scheelt.

Goed nieuws van Mamio, die leken voor de winterstop op weg naar de vijfde klasse maar die hebben de weg naar boven weer gevonden, vanmiddag zelfs met 8-0 gewonnen. VVG pakte vanmiddag 3 belangrijke punten in de strijd om de degradatie play offs te ontlopen en Dokkum won ook. Dus toch nog wat goeds qua voetbal op zaterdag.

erka

Well-known member
Als je het hele seizoen tweede of derde staat speel je toch niet ver beneden je stand?

Qua naam en historie wel.

Mijn cluppies doen het goed. NEC Delfzijl bovenaan in 4E met 3 punten voor + nog een inhaalwedstrijd voor de boeg tegen hekkensluiter ZEC, dat nog 0 punten heeft. En dan op 3 mei de topper in Roodeschool tegen Corenos, de noordelijkste club van het Nederlandse vasteland.
En DVC Appingedam mooi in de middenmoot in 3C tussen Groen Geel en VVG.

André

Well-known member
Belangrijke dag voor SVZ vandaag
Als we vanmiddag thuis winnen van ASVB staan we 8 punten voor met nog 3 wedstrijden te gaan

Abubakari

Well-known member
68162c2335908-IMG_9915.jpeg

Belangrijke zege voor PKC bij Buitenpost, bij verlies was Buitenpost op 2 punten gekomen en had BQ1887 morgen de koppositie kunnen pakken. Maar PKC boog een 1-0 achterstand om en won met 1-4.
Kort na rust 1-2 en daarna vooral tegenhouden zonder veel weg te geven en in de slotfase de wedstrijd beslist. Nog twee thuiswedstrijden (Rolder Boys wat voorlaatst staat en BQ1887) en op de laatste dag naar hekkensluiter Roden. Zou mooi zijn als PKC-BQ1887 op de voorlaatste dag beslissend is. Als BQ1887 morgen bij WVV wint is het verschil weer twee punten.

bqandy

Well-known member
Ik vond de 1-2 van Kevin Bakels toch wel een fraaie. Binnenkant paal, nog een keer binnenkant paal en dan net aan de goede kant van de paal in het netje. Bakels na afloop: “Ik heb nog nooit zo lang moeten wachten om te juichen na een schot. Paal en dan de andere paal en dan pas er in. Ik verwachtte hem niet meer, maar in zo’n spannende wedstrijd hoort blijkbaar ook een spannende goal”.

Met de instelling van vandaag denk ik dat PKC'83 de titel wel pakt in 1H. PKC heeft voor volgend seizoen een selectie van 25 spelers. Dat is rond. Enkele spelers die zouden stoppen blijven toch in een soort 'reserve selectie' Ze trainen twee keer mee en zijn oproepbaar als er veel geblesseerden zijn.
Er is nog geen nieuwe trainer, maar er zijn wel drie kandidaten waar nog een gesprek mee volgt. Over een dikke week is er mogelijk meer bekend, aldus de voorzitter/assistent trainer voorafgaand aan de wedstrijd.

Bovenaan