Heerlijn roept nog even voor de wedstrijd dat ze graag willen promoveren maar een deel spelers zitten er toch heel anders in. of hebben we dat in de interviews verkeert gelezen?Ik heb het bij vijf gelaten.
Oranje Nassau blijft eersteklasser na nederlaag tegen FC Aalsmeer
Oranje Nassau speelt volgend seizoen opnieuw in de eerste klasse. De eerste nacompetitie wedstrijd voor promotie naar de vierde divisie werd zaterdag thuis met 3-2 verloren van FC Aalsmeer uit de eerswww.oogtv.nl
Volgens mij zei hij dat een groot deel graag wil promoveren maar dat er ook een paar zijn die geen zin meer hebben in reizen naar Scherpenzeel.Heerlijn roept nog even voor de wedstrijd dat ze graag willen promoveren maar een deel spelers zitten er toch heel anders in. of hebben we dat in de interviews verkeert gelezen?
Als je niet wilt promoveren, wat doe dan op voetbal?
Iets soortgelijks speelt ook bij de dames van the Knickerbockers en die van Stiens.Heerlijn roept nog even voor de wedstrijd dat ze graag willen promoveren maar een deel spelers zitten er toch heel anders in. of hebben we dat in de interviews verkeert gelezen?
De trainer houdt het in ieder geval voor gezien ondanks een doorlopend contract.Vanmiddag naar GVAV Rapiditas-Valthermond geweest. Valthermond liet een paar dikke kansen onbenut en toen deed de aloude voetbalwet zich gelden, GVAV scoorde wel. En kort voor rust nog eens. En kort voor tijd weer, 3-0 dus en volgende week naar Stiens voor de tweede ronde. Handhaving in de eerste klasse staat voor GVAV op het spel, al is het gezien het grote aantal vertrekkende spelers ook niet direct een ramp als ze degraderen.
Zo was het inderdaad.BQ1887 zaterdag elimineert Elim door 4-1 winst.
BQ nam na een goede opening een voorsprong maar wist het goede spel niet door te trekken. plots was men slordig en waren er voortdurend middenvelders die hun eigen kwaliteiten overschatten en verzuimde te combineren. gevolg diverse gevaarlijke tegen aanvallen. het werd uiteindelijk terecht 1-1 en daarna verzuimden de Drenten door te drukken maar dooruitstekend werk van BQ keeper van Dijk bllef het gelijk.
Elim miste zeker 4 opgelegen kansen!
Na de pauze herstelde BQ zich en had het weer grip op de strijd. om vervolgens via een regelmatige score tot een 4-1 winst te komen.
Handhaving on de 3e klasse een feit!
Met wat jonge talenten er in moet het volgend seizoen beter draaien. We zullen zien.
Blunder vaan de keeper om u tegen te zeggenGroen Geel zou dit seizoen dan eindelijk promotie naar de tweede klasse bewerkstelligen. Titelstrijd ging verloren maar in de nacompetitie werden twee draken van wedstrijden winnend afgesloten, beide keren 1-0.
Vanmiddag tegen Bedum weer een draak van een wedstrijd, 0-0 en in 119’ minuut viel de enige goal. Voor Bedum. Die handhaven zich en bij Groen Geel kunnen ze weer een jaar pochen dat ze kampioen worden.😀
Hoe kom je daar bij?Blunder vaan de keeper om u tegen te zeggen
ik zie beelden en dan komt hij duidelijk te laat om de bal te stompenHoe kom je daar bij?
edit: je bedoelde in de eerste wedstrijd vd nacompetitie neem ik aan, vanmiddag was het geen blunder.