Ik was daar ook, prima vermaakt, raar scoreverloop, kansen over en weer, een team wat met zijn tienen een 2-0 achterstand goedmaakt met een late gelijkmaker, een nog latere omstreden winnende (waarbij ik toch denk dat de neutrale grensrechter er beter voor stond dan de niet neutrale trainer van WKE), kortom alles er op en er aan. En eindelijk weer eens wat meer goals want ik zie de laatste tijd wel erg veel wedstrijden in 1-1 eindigen.
Zoals zaterdag GRC-ON, destadsderby in 1J. Wel een flinke lading kansen maar slechts 2 treffers.
In 1J eindigde de stadsderby tussen GRC Groningen en Oranje Nassau in een gelijkspel. PKC'83 pakte zijn eerste punt, Velocitas 1897 verloor.GRC Groningen-Oranje Nassau 1-1 (1-0)Na afloop zulle
www.oogtv.nl
In totaal ook nog een uur Groen Geel-Zuidhorn (3C) gezien, nul nul.
Was ook niet heel veel aan. Blijft toch apart dat Groen Geel zo onderpresteerd.
PKC83 speelde ook 1-1, tegen Winsum, eerste punt voor PKC, Velocitas verloor met 2-0 bij HZVV. Volgende week derby day met ON-PKC en Velocitas-GRC.
Dokkum speelde zaterdag 3-3 tegen nr 3 Rottevalle, buh kwiek gaf in de laatste minuut de eerste zege uit handen, Mamio ging met 7-1 onderuit bij koploper Helpman en VVG won met 3-2 van Grijpskerk.
Zondag won Forward met 4-1 van Valthermond en moest je voor goals bij de topper Groninger Boys-Gieten zijn, 6-4 na een 1-1 ruststand. Freddy de Grooth deed niet mee.