Dinsdag, Woensdag, elke dag...; Slechte TV avond

De Wolf

Well-known member
Ik moet bekennen dat ik tegenwoordig op de zaterdagavond naar Linda de Mol op RTL 4 kijk of het opneem wanneer Feyenoord moet spelen. Best wel een leuk programma dat oh wat een jaar.
 

JMD

Well-known member
Gordon heeft dus iedere kijker van zijn programma genaaid.

Heb het nooit gezien, maar er wel over gehoord. Dus was benieuwd n.a.v. jouw post wat er gebeurd was. Even gegoogled en kwam dit artikel tegen:
https://www.telegraaf.nl/entertainment/1434773/kijkers-voelen-zich-massaal-bedonderd

Vooral deze zin is natuurlijk hilarisch: 'Was het wel zo oprecht, vragen ze zich nu af.'
Dat was toch al van kilometers afstand bekend? Alles voor de kijkcijfers en aandacht. Als je dat niet doorhebt dan spoor je toch niet?
 

vakx2.0

Banned
Ik ben er nog kapot van. Uiteraard ben je er acht weken lang mee bezig, he? Je leeft mee met de kandidaten. Je maakt lijstjes met de goede, slechte en aan-Gordon-complementaire eigenschappen van ze. Je huilt mee. Je lacht mee. En je gunt zo'n Gordon natuurlijk eindelijk, na al die teleurstellingen, de liefde van z'n leven. En wat gisteren dan de absolute climax van dit geweldige huwelijkstraject had moeten worden, bleek in the dying seconds een enorme deceptie te zijn. Jullie kunnen je voorstellen... ik, mijn vrouw, m'n kinderen, we waren even niet aanspreekbaar. Ik denk dat 'onthutst' het juiste woord is. Nu start voor ons het verwerkingsproces. We gaan daar echt de tijd voor nemen... we kunnen niet anders.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik hoop dat je desondanks wel kan genieten van de feestdagen en tot volgend jaar!
 

JFK

Well-known member
Heb het nooit gezien, maar er wel over gehoord. Dus was benieuwd n.a.v. jouw post wat er gebeurd was. Even gegoogled en kwam dit artikel tegen:
https://www.telegraaf.nl/entertainment/1434773/kijkers-voelen-zich-massaal-bedonderd

Vooral deze zin is natuurlijk hilarisch: 'Was het wel zo oprecht, vragen ze zich nu af.'
Dat was toch al van kilometers afstand bekend? Alles voor de kijkcijfers en aandacht. Als je dat niet doorhebt dan spoor je toch niet?

Die kijkers hebben stemrecht. Dat is ernstig!
 
Bovenaan