Dinsdag, Woensdag, elke dag...; Slechte TV avond

gevegt

Well-known member
Gewoon niet met je luie reet op de bank gaan zitten. Ga sporten, of nog beter, muziek maken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gewoon niet met je luie reet op de bank gaan zitten. Ga sporten, of nog beter, muziek maken.

Ja ik hap.

Ik werk fulltime en ben daarnaast minstens drie dagen in de week kilometers aan het lopen met m'n hengel in m'n hand. Af en toe voor de tv hangen moet dan kunnen. En ja, dan heb ik ook vaak m'n gitaar bij me, of ik zit achter de piano.
 

gevegt

Well-known member
Ja ik hap.

Ik werk fulltime en ben daarnaast minstens drie dagen in de week kilometers aan het lopen met m'n hengel in m'n hand. Af en toe voor de tv hangen moet dan kunnen. En ja, dan heb ik ook vaak m'n gitaar bij me, of ik zit achter de piano.

Ik ga je niets vragen over je hengel en hand.

Schrijf je ook?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik had muziek in gedachten.

Dat realiseerde ik me later ook.

Ik heb in het verleden wel geschreven, maar de laatste jaren lukt het niet echt meer. Niet genoeg skills om uit mijn instrumenten te krijgen wat ik in mijn hoofd heb. Dus verder dan wat simpele riffjes en covers kom ik niet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Lesopzetten??? waarvoor?Waarf geef je les in?

Ik geef les op een interne opleiding bij een grote organisatie in de zorg. Daar geef ik van alles. Met name groepsdynamiek, methodisch werken en communicatie.
 

gevegt

Well-known member
Tip voor Jamel: elke avond rond 18.00u op ARD Wer weiss denn sowas?
Niet slecht, maar met de vragen kun je je heerlijk vermaken en krijgt leuke triviale vragen voor de volgende dag.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Tip voor Jamel: elke avond rond 18.00u op ARD Wer weiss denn sowas?
Niet slecht, maar met de vragen kun je je heerlijk vermaken en krijgt leuke triviale vragen voor de volgende dag.

:duim: Zal eens kijken.
 

JMD

Well-known member
Tip voor Jamel: elke avond rond 18.00u op ARD Wer weiss denn sowas?
Niet slecht, maar met de vragen kun je je heerlijk vermaken en krijgt leuke triviale vragen voor de volgende dag.
Leuke kwis inderdaad. Zie hem ook wel eens.

Ook leuk rond diezelfde tijd: Pointless op de BBC.
 
Bovenaan