gevegt
Well-known member
Sterk staaltje begeleiding en bescherming van RTL. Allemaal om een kutprogramma te maken.
Wat een onzin. Het zijn volwassen mensen die er zelf voor gekozen hebben.
Sterk staaltje begeleiding en bescherming van RTL. Allemaal om een kutprogramma te maken.
Sommige mensen moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Zij is zo'n type die heel makkelijk te manipuleren is. Die soaps zijn schijnbaar financieel gunstig, anders wordt het niet uitgezonden, maar is het voor haar goed ook gezien het bedrag dat ze er voor krijgt? Nee.Wat een onzin. Het zijn volwassen mensen die er zelf voor gekozen hebben.
Zo zijn er heel veel. Daar heeft begeleiding geen enkele werking op.Sommige mensen moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Zij is zo'n type die heel makkelijk te manipuleren is. Die soaps zijn schijnbaar financieel gunstig, anders wordt het niet uitgezonden, maar is het voor haar goed ook gezien het bedrag dat ze er voor krijgt? Nee.
https://youtu.be/DPpugNRJ5BsIk heb de hele tijd dat deuntje van de Luizenmoeder in mijn hoofd. Wie heeft een ander verschrikkelijk deuntje voor mij om het weg te krijgen.
Wat is de luizenmoeder ? Kom die kreet de laatste tijd vaker tegen.
Ik heb de hele tijd dat deuntje van de Luizenmoeder in mijn hoofd. Wie heeft een ander verschrikkelijk deuntje voor mij om het weg te krijgen.
Ik heb de hele tijd dat deuntje van de Luizenmoeder in mijn hoofd. Wie heeft een ander verschrikkelijk deuntje voor mij om het weg te krijgen.
Ik had gehoopt op dat vreselijke nummer van U2, maar helaas.