Dinsdag, Woensdag, elke dag...; Slechte TV avond

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Freddy zij aan het begin van de uitzending dat hij zichzelf in een Wajong uitkering had gelogen. Nu was zijn moeder overleden en had hij minstens een jaar nodig om daar overheen te komen. Later zei hij dat werken niets voor 'm was, dan kon hij niet bij Fenilciano zijn.
Misschien past het niet in dit uitlachtopic, maar ik vraag me dan toch af wat daar achter zit.
 

gevegt

Well-known member
Dat zal niet interessant zijn.

Dat begrijp ik, misschien verwacht ik wel te veel van de publieke omroep.

Mijn gemoed kan ook wel komen omdat ik vandaag zo verdrietig werd, omdat mijn vermoeden vandaag bevestigd werd dat er de laatste jaren zoveel meer verwarde mensen op straat in de problemen komen.
 

zwammy

Well-known member
Dat begrijp ik, misschien verwacht ik wel te veel van de publieke omroep.

Mijn gemoed kan ook wel komen omdat ik vandaag zo verdrietig werd, omdat mijn vermoeden vandaag bevestigd werd dat er de laatste jaren zoveel meer verwarde mensen op straat in de problemen komen.

Tsja, bezuinigingen zijn niet altijd slim
 

SanMark.

Well-known member
Van wat ik er van gezien heb kreeg ik eigenlijk alleen maar medelijden met dat stel.
Die moeten wel een heel slecht traject hebben belopen.

Ik kijk een beetje mee met mijn vriendin, maar ik heb ook meer medelijden met het dit stel dan de afleveringen die ik de afgelopen weken voor de helft heb meegekregen.
 

Nik

Member
Dat 4 handen op 1 buik vond ik best een sneu verhaal eigenlijk. Beide hebben gewoon een licht verstandelijke beperking. Die blonde 'chick' deed net alsof het 2 jongeren waren die uit een normaal nest komen, en minimaal een MBO opleiding hadden afgerond. Ze had er duidelijk weinig kaas van gegeten. Als ik op mijn werk dit soort gasten op dezelfde manier benader, komt er ook alleen maar shit uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan