Dinsdag, Woensdag, elke dag...; Slechte TV avond

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwammy

Well-known member
Haha, onherkenbaar zetten en dan in de spiegel het merk zichtbaar. BNN is net Freddy
 

Janssen

Well-known member
Ik heb medelijden met zo'n gast. Kutjeugd gehad met kutouders, die op hun beurt waarschijnlijk ook kutouders hebben gehad en Freddy krijgt straks ook weer kutkinderen. Steriliseren die hap.
 

Jozsef

New member
Dat moet je toch meters coke snuiven wil je zo'n kalf voldouwen zonder condoom.
En uiteraard "gewoon" een kerngezond kind krijgen hoor.
 

Eef de Kip

Well-known member
"Nee hoor, werken is niks voor mij", maar wel uit z'n plaat als z'n geld waar die geen fuck voor doet een paar dagen te laat binnenkomt. Ik word zo moeeeeee van dat grafvolk, echt ik ben zo ongelofelijk klaar met dat vullis.
 

gevegt

Well-known member
"Nee hoor, werken is niks voor mij", maar wel uit z'n plaat als z'n geld waar die geen fuck voor doet een paar dagen te laat binnenkomt. Ik word zo moeeeeee van dat grafvolk, echt ik ben zo ongelofelijk klaar met dat vullis.
Van wat ik er van gezien heb kreeg ik eigenlijk alleen maar medelijden met dat stel.
Die moeten wel een heel slecht traject hebben belopen.
 

Joost

Well-known member
Van wat ik er van gezien heb kreeg ik eigenlijk alleen maar medelijden met dat stel.
Die moeten wel een heel slecht traject hebben belopen.

Freddy zij aan het begin van de uitzending dat hij zichzelf in een Wajong uitkering had gelogen. Nu was zijn moeder overleden en had hij minstens een jaar nodig om daar overheen te komen. Later zei hij dat werken niets voor 'm was, dan kon hij niet bij Fenilciano zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan