Die Adler - Oranje

Die Adler - Oranje

  • Nederland

    Stemmen: 2 28,6%
  • Gelijkspel/Unentschieden

    Stemmen: 3 42,9%
  • Deutschland

    Stemmen: 2 28,6%

  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .

erka

Well-known member
Maar echt; degene die vorig jaar had gezegd dat Nederland een poule met Frankrijk en Duitsland zou winnen, zou echt voor gek versleten zijn. En zou nu stinkend rijk kunnen zijn.

Bulgarije-Nederland 2-0 was in 2017.
In 2018: winst en gelijk tegen Duitsland, winst op Frankrijk, winst op Portugal, gelijk tegen Itali?, gelijk tegen Belgi?.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
De Roon MotM vandaag.

Zie zojuist de 2-1 nog terug. Weer een fantastische onderschepping en dan de assist.

Tete echt by far de zwakste schakel.
 

Abubakari

Well-known member
Haha, wat een slotfase! Een ouderwetse JAAAAAAAHHHH bij de gelijkmaker.

Wat wel zorgen baart is dat we nu ipv het EK de nations league gaan winnen volgens onze traditie van terugkeren van een paar gemiste eindrondes met een toernooizege.
 

Susa

New member
Leuk hoor zo'n potje.

Susa was met name onder de indruk van die Niklas Suhle of hoe die ook heten mag, echt zo'n ouderwetse markante Duitse kop zit daar op. Zo'n 75 jaar terug had die zeker bij de SS gezeten, toch ?

Susa vond Cillessen niet zo sterk vandaag.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Leuk hoor zo'n potje.

Susa was met name onder de indruk van die Niklas Suhle of hoe die ook heten mag, echt zo'n ouderwetse markante Duitse kop zit daar op. Zo'n 75 jaar terug had die zeker bij de SS gezeten, toch ?

Susa vond Cillessen niet zo sterk vandaag.
Sule werd ooit op basis van zijn achternaam door de Turkse bond gebeld.
 

Totti

New member
Veel kritiek op Tete en terecht denk ik, Dumfries is beduidend beter. Daarnaast hoor je niet veel mensen vragen om Ake, die een geweldig seizoen draait in Engeland, die zou bij mij zeker de voorkeur krijgen boven Blind.
 

Mario

Well-known member
Geweldig dit, leuk zo'n mini-toernooi komende zomer :duim: Samen met de EK kwalificatie wordt ook 2019 weer een boeiend interland jaar.
 

Friesland

Well-known member
Het heeft niet de naam "EK", maar de opzet van het eindtoernooi is gelijk aan die van de EK's tot en met 1976.
De voorronde is in ieder geval een flink stuk spannender dan de groepsfase van het EK in de huidige vorm.
Dat heeft er ook mee te maken dat hier alleen de groepswinnaars doorgaan en op het EK de top-2 van iedere groep en dan ook nog eens de 4 beste nummers 3.
 

Makanaky

Well-known member
Zijn gewoon verkapte oefenpotjes tegen wat betere tegenstanders dan San Marino. Mijn pis is er in ieder geval niet heel lauw van geworden.

Veel kritiek op Tete en terecht denk ik, Dumfries is beduidend beter. Daarnaast hoor je niet veel mensen vragen om Ake, die een geweldig seizoen draait in Engeland, die zou bij mij zeker de voorkeur krijgen boven Blind.

Die staat bij Bournemouth altijd centraal, ene Smith is daar de vaste linksback.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan