Die Adler - Oranje

Die Adler - Oranje

  • Nederland

    Stemmen: 2 28,6%
  • Gelijkspel/Unentschieden

    Stemmen: 3 42,9%
  • Deutschland

    Stemmen: 2 28,6%

  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .

DeMaster

Active member
Maandag speelt Nederland de laatste wedstrijd in de groep in en tegen Duitsland in Gelsenkirchen.
Voor Oranje volstaat een gelijkspel om groepswinnaar te worden, Duitsland speelt nergens meer om en is al gedegradeerd uit Groep A.
 

Abubakari

Well-known member
Maandag speelt Nederland de laatste wedstrijd in de groep in en tegen Duitsland in Gelsenkirchen.
Voor Oranje volstaat een gelijkspel om groepswinnaar te worden, Duitsland speelt nergens meer om en is al gedegradeerd uit Groep A.

Duitsland speelt nog wel ergens om. Ze kunnen bij de loting voor de EK kwalificatie nog in pot 1 terecht komen. Moeten ze het beter doen dan Polen.

Tsja, onderschatiing ligt op de loer tegen een degradant, maar onze jongens zullen vast scherp genoeg zijn om dit schweinchen ook even te wassen, 0-4.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Duitsland speelt nog wel ergens om. Ze kunnen bij de loting voor de EK kwalificatie nog in pot 1 terecht komen. Moeten ze het beter doen dan Polen.

Tsja, onderschatiing ligt op de loer tegen een degradant, maar onze jongens zullen vast scherp genoeg zijn om dit schweinchen ook even te wassen, 0-4.

Precies. Ze staan nu op doelsaldo onder Polen.
 

RickPSV

Active member
Nederland wilt spelen voor de winst, Duitsland ook. Maar ik zie in Nederland veel meer een team dan in Duitsland, ondanks dat het een uitwedstrijd is voor Oranje.
Ik twijfel tussen 2-2 of 3-2.
 

RickPSV

Active member
DsYr6OmXQAIVY0e.jpg:large
 

RickPSV

Active member
Ik zou juist vol voor de eerste plek gaan... maar Tete uittesten is blijkbaar belangrijker... ik vind Dumfries op alle gebieden wel beter dan Tete.
 
Bovenaan