Die Adler - Oranje

Die Adler - Oranje

  • Nederland

    Stemmen: 2 28,6%
  • Gelijkspel/Unentschieden

    Stemmen: 3 42,9%
  • Deutschland

    Stemmen: 2 28,6%

  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .

Batigoal

Well-known member
Mats Hummels wordt afgemaakt in Duitse media en online. Ook wel terecht. Ik was zeker in zijn tijd bij Dortmund erg fan van hem, maar het laatste jaar lijkt het alsof hij helemaal versleten is. Alsof hij 36 is in plaats van 29. En zo zijn er nog wel wat spelers van Duitsland die vroeg klaar ogen (M?ller o.a.). Wat dat betreft mogen ze blij zijn dat er weer wat mooie talenten klaarstaan, want die hebben ze hard nodig.
 

JMD

Well-known member
De scheidsrechter (Hategan) kreeg gisteren tijdens de rust te horen dat zijn moeder was overleden.

Diep respect dat je dan het duel nog afmaakt als scheids.
 

Totti

New member
Zijn gewoon verkapte oefenpotjes tegen wat betere tegenstanders dan San Marino. Mijn pis is er in ieder geval niet heel lauw van geworden.



Die staat bij Bournemouth altijd centraal, ene Smith is daar de vaste linksback.
Want Blind staat het hele seizoen al linksback bij Ajax?
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
De scheidsrechter (Hategan) kreeg gisteren tijdens de rust te horen dat zijn moeder was overleden.

Diep respect dat je dan het duel nog afmaakt als scheids.

Klopt ja, het schijnt ook dat direct na het laatste fluitsignaal Van Dijk naar de scheidsrechter ging om hem te steunen.
 

Janssen

Well-known member
De scheidsrechter (Hategan) kreeg gisteren tijdens de rust te horen dat zijn moeder was overleden.

Zijn er ook normale bronnen die dat melden? Ik lees het alleen op voetbalprimeur-achtige sites.

De reguliere pers schrijft dat ze onlangs overleed.

Maak natuurlijk geen drol uit maar ik word toch zo moe van die sensatie.
 

Unregistere

Well-known member
30t3sw5.jpg


#TrotsopMarten

:p
 

Janssen

Well-known member
Zijn er ook normale bronnen die dat melden? Ik lees het alleen op voetbalprimeur-achtige sites.

De reguliere pers schrijft dat ze onlangs overleed.

Maak natuurlijk geen drol uit maar ik word toch zo moe van die sensatie.

Nou Nu.nl meldt het zojuist ook, dan zal het wel kloppen he
 
Bovenaan