Derde divisie zondag 2019/2020

noordooster

Well-known member
Ik denk dat er namelijk geen club in Nederland is die op sportief gebied meer getroffen is dan ons", aldus Martin van de Wijdeven namens O.S.S.'20.

Brrrr. Of bedoelt hij ONS Sneek?

Wat een vergelijking. Oss claimt via een rechtszaak het recht op promotie ( begreep ik) en denkt dat er geen andere club zo benadeeld is als zij.
ONS zou graag willen degraderen en wil daartoe een verzoek indienen. Een zeer te begrijpen verzoek overigens. En dat verzoek wordt ook gedaan nadat de KNVB had laten weten dat er wat dat betreft mogelijkheden zouden zijn.
Heb je een hekel aan ONS ? Is er iets voorgevallen in de onderlinge wedstrijden ? Of is het omdat de club uit Noord Nederland komt en niet uit de randstad ?

Ik vraag me trouwens af waarom Oss de meest getroffen en meest benadeelde club zou zijn van alle koplopers van het huidige afgebroken seizoen.
 

Unregistere

Well-known member
Ik vind ONS Sneek een erg leuke en sportieve club, met sympathieke mensen.

Volgens mij snap je mijn opmerking, die betrekking had op het dramatisch geschreven stuk, dus niet helemaal. :p
 

Unregistere

Well-known member
De indeling van de derde divisie B ziet er komend seizoen dus als volgt uit:

Komend seizoen is dit dus de indeling:

ADO '20
Blauw Geel '38
DEM
Dongen
EVV
Gemert
Groene Ster
Hercules
Hollandia
Hoogland
HSC '21
JOS / Watergraafsmeer
OFC
OSS '20
Quick
UNA
Unitas
Westlandia

Dat wordt een verwijzing naar The Nits in de voorbeschouwingen van Fregge!
 

de waan

Well-known member
Ook de club waar Rinus Michels zijn trainerscarrière begon, gratis tip.

Prima verder, drie clubs met traditie. Altijd leuk. En weer twee volledig nieuwe tegenstanders voor HSC.
 

Unregistere

Well-known member
Wat doen we voor het nieuwe seizoen? Deze op slot en nieuw topic aanmaken nu de indeling bekend is?

Lijkt mij een prima idee hoor. Slot hoeft misschien niet eens, maar nieuw topic en dan sticky kan ook.

Wel zou ik de suggestie willen doen om over te stappen op de officiële benamingen Derde divisie A en B. Dit al vooruitlopend op een mogelijke toekomst met weekendvoetbal.
 

Unregistere

Well-known member
Vind ik ook!

Hier vast een stukje met nieuwkomer Unitas.

9GUfAQw.jpg
https://imgur.com/9GUfAQw
 
Bovenaan