Derde divisie zondag 2017/2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

Unregistere

Well-known member
Juist niet. Quick'20 pakte 3 punten en staat nu nog maar 5 punten achter ons.
De onderste3 halen ons niet meer in, maar Quick'20 kan nog heel dicht bij komen.

Da's waar ook. Maar komt wel goed joh, Quick '20 heeft toch niet ineens het licht gezien? Wat is het resterend programma voor HSC '21?

De Groene Scout

Well-known member
Da's waar ook. Maar komt wel goed joh, Quick '20 heeft toch niet ineens het licht gezien? Wat is het resterend programma voor HSC '21?

Quick uit (die willen nog 3e worden en een vervangende periode overnemen)
Vitesse thuis (die willen tegen ons kampioen worden)
Jong De Graafschap uit (vecht nog tegen degradatie)
Dongen thuis (Dongen is uitgespeeld)

Het is nog niet gespeeld hoor en ik maak mij serieus zorgen.

Unregistere

Well-known member
Hmm, met Dongen kan je wel een dealtje sluiten tegen die tijd voor flink wat bier. Mocht dat nodig zijn. En Jong De Graafschap is wellicht al gedegradeerd dan, al is het voor jullie beter als dat niet zo is, want dat zou wel betekenen dat anderen veel punten pakken.

Wie krijgt Quick '20 nog allemaal dan?

Jacco

Well-known member
Hierbij het volledige programma van de onderste ploegen

De Meern (25 punten): Dongen (U), Quick (T), OJC Rosmalen (U), Jong De Graafschap (T)
Be Quick (26 punten): Westlandia (U), JVC Cuijk (T), OFC (U), Jong Vitesse (T)
Jong Graafschap (26): Quick'20 (T), EVV (U), HSC'21 (T), De Meern (U)
Quick'20 (29): Jong Graafschap (U), ADO'20 (T), Quick (U), OFC (T)
HBS (31): OJC Rosmalen (U), OFC (T), JVC Cuijk (U), Westlandia (T)
EVV (34): Jong Vitesse (U), Jong de Graafschap (T), ADO'20 (U), Quick (T)
HSC'21 (34): Quick (U), Jong Vitesse (T), Jong de Graafschap (U), Dongen (T)

Op het oog heeft Jong de Graafschap het het meest makkelijk / meest het gevoel het in eigen hand te hebben met nog 4 wedstrijden tegen concurenten.
Quick speelt ook een bepalende rol; zij spelen nog vier keer tegen de top 7 van onderen.

bqandy

Well-known member
Het is maar wat je het makkelijkste programma noemt. Be Quick speelt bijvoorbeeld tegen drie ploegen die dan waarschijnlijk niks meer hebben om voor te spelen. Alleen Westlandia doet nog mee voor een periode en Jong Vitesse is waarschijnlijk al kampioen als die op de Esserberg komt. Maar een mooi overzichtje Jacco.

Unregistere

Well-known member
Je weet het in de slotfase toch nooit inderdaad. In elk geval wordt het lekker spannend. Zou mooi zijn als Be Quick 1887 samen met HSC '21 de dans ontspringt!

Fregge

Well-known member
Mooi sportpark bij Be Quick. Die mogen er wel in blijven! En vooruit, HSC ook wel ;) Van mij mag EVV er uit.

Unregistere

Well-known member
Zonde voor JVC. Zou het verstandig zijn denk je? Avontuur bij Lienden was niet echt een succes, maar ik weet natuurlijk niet waarom dat zo was. En hij is nu weer ouder en verder waarschijnlijk.

FC Dordrecht zou nog wat sluimerende interesse hebben, begreep ik. Zeker nu ze Mutzers misschien willen wegsturen.

Unnekuukse

Active member
Zonde voor JVC. Zou het verstandig zijn denk je? Avontuur bij Lienden was niet echt een succes, maar ik weet natuurlijk niet waarom dat zo was. En hij is nu weer ouder en verder waarschijnlijk.

FC Dordrecht zou nog wat sluimerende interesse hebben, begreep ik. Zeker nu ze Mutzers misschien willen wegsturen.

Ik gun het Jordie van harte dat hij het op een hoger niveau gaat redden, maar eerlijk gezegd heb ik mijn twijfels.
Zeker een goede spits voor het niveau 3 divisie. Prettig aanspeelpunt voor zijn teamgenoten, met een veel betere basistechniek dan je op het eerste oog zou denken. En makkelijk scorend uiteraard.
Anderzijds zie je de laatste weken, nu hij minder in vorm is, ook zijn tekortkomingen. Op een hoger niveau moet hij het tegen betere verdedigers opnemen. Ben benieuwd of hem dat lukt.
Bij Lienden heeft hij een seizoenshelft lang niet gescoord, maar Kraaij heeft wel heel lang vertrouwen in hem gehouden. Daar mag je uit opmaken dat Kraaij iets in hem zag. Anders had hij hem zeker niet zo lang laten staan.

bqandy

Well-known member
Zaterdag 5 mei:
19.30 uur: Jong Vitesse - EVV

Zondag 6 mei:
14.00 uur: ADO'20 - Blauw Geel'38 JUMBO
14.00 uur: Quick - HSC'21
14.00 uur: OJC Rosmalen - HBS
14.00 uur: JVC Cuijk - Hercules
14.00 uur: Westlandia - Be Quick 1887
14.30 uur: Dongen - De Meern
14.30 uur: OFC - UNA
14.30 uur: Jong De Graafschap - Quick'20

Fregge

Well-known member
Lekker vrij uit voetballen, en hopen op een puntje! Gelukkig weer wat spelers terug tegenover vorige week.

Unregistere

Well-known member
Ja, dat kan niet beginnen zonder dat we alles op een rijtje hebben voor de meeschrijvers. M?t een nieuwe topscorer!!!

STAND

1. Jong Vitesse 30-67
2. UNA 30-62
3. Quick 30-53
4. JVC Cuijk 30-50
5. OFC 30-49
6. ADO '20 30-48 (+13)
7. Westlandia 30-48 (+4)
8. Dongen 30-48 (-6)
9. Blauw Geel '38 30-44
10. Hercules 30-42
11. OJC Rosmalen 30-41
12. HSC '21 30-34 (-11)
13. EVV 30-34 (-17)
14. HBS 30-31
15. Quick '20 30-29
16. Jong De Graafschap 30-26 (-15)
17. Be Quick 1887 30-26 (-28)
18. De Meern 30-25

OFC ??n punt in mindering

Topscorers:

1. Mart van de Gevel (UNA) 27
2. Jordie van der Laan (JVC Cuijk) 24
3. Jeroen Spruijt (Westlandia) 19
4. Thomas Careman (Be Quick 1887) 17
5. Bo van Essen (Jong Vitesse) 16
=. Jedsel Markes (Westlandia) 16
=. Jesper de Vr? (ADO '20) 16
8. Daan Driever (Be Quick 1887) 13
9. Fouad Belarbi (Hercules) 12
=. Brian Boogers (UNA) 12
=. Moustafa Mohammad (Dongen) 12
=. Marlon Versteeg (Jong De Graafschap) 12
13. Frank van der Heiden (Quick) 11
=. Sead Mazreku (ADO '20) 11
15. Marc Boshoff (Quick) 10
=. Gert Jan van Leiden (ADO '20) 10
=. Jeffrey Vlug (Hercules) 10

Mart-van-den-Gevel-UNA.jpg

Mart van de Gevel is terug aan kop van de topscorerslijst dankzij zijn vier treffers namens UNA tegen Be Quick 1887

de waan

Well-known member
Ook Jong Vitesse maakt kennis met de taaiheid van EVV en komt niet verder dan 1-1.

UNA mag nog een klein beetje blijven hopen dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan