Derde divisie zondag 2017/2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

Unregistere

Well-known member
Begreep dat Jong Vitesse zelf kort voor tijd scoorde en op een UNA-achtige zege leek af te stevenen, maar dat EVV toen toch nog langszij kwam.

Lastig uitpotje voor UNA vandaag, zou me niks verbazen als Vitesse door dit puntje juist nog uitloopt.

Unregistere

Well-known member
Gouden puntje geworden voor Jong Vitesse, want UNA is afgedroogd in Oostzaan. 4-0 voor OFC. Verschil dus toegenomen, Jong Vitesse bijna kampioen.

Onderin pakt HSC '21 een puntje bij Quick (0-0), gaat HBS flink onderuit bij OJC Rosmalen (4-1), is er ook een doelpuntrijke nederlaag voor Be Quick 1887 bij Westlandia (5-4!!!), verliest De Meern bij Dongen (3-0) en wint Quick '20 de kraker bij Jong De Graafschap met 2-3. Quick '20 dus ineens boven de streep. HBS nu vijftiende. HSC '21 en EVV hebben een marge van vier op de Hagenaars - deze zijn zo deftig dat ik ze geen Hagenezen durf te noemen - en Quick '20 staat ??n puntje boven HBS. De Meern staat laatste, ??n punt achter Jong De Graafschap en Be Quick 1887. Die drie lijken uit te maken wie er rechtstreeks degraderen en wie nog een herkansing krijgt, veilig spelen is zo goed als onmogelijk.

Verder nog een nederlaag voor Unnekuukse (JVC Cuijk - Hercules 2-4) en Fregge (Blauw Geel '38 - ADO '20 4-2).

Volgend seizoen OSS '20 er bij in de afdeling. Zij werden vandaag zonder te spelen kampioen van de hoofdklasse B.

Laatst bewerkt:

De Groene Scout

Well-known member
Ik had het vorige week al aangekondigd, dat Quick'20 komt eraan en kan nog voor een verrassing zorgen.
Dan is een puntje van HSC'21 uit bij Quick misschien wel knap, maar Quick'20 loopt er wel weer 2 in. Gelukkig heeft HBS verloren.
Ik ben er nog altijd niet gerust op.
De onderste 3 halen ons niet meer in, maar die laatste P/D plek......

Unnekuukse

Active member
JVC Cuijk geeft een 2-0 voorsprong (doelpunten Van Zeelst en Van der Laan) weg tegen een overigens best aardig spelend Hercules, met Jeffrey Vlug en Gilbrano Plet als uitblinkers.
Alles staat bij JVC Cuijk alles al in het teken van de nacompetitie. Daardoor is het nu allemaal net iets minder scherp dan een week of vijf, zes geleden. Jammer, want daardoor keldert JVC Cuijk nu ook op de ranglijst. Inmiddels achtste, terwijl ze nog niet zo lang geleden derde stonden.
Overigens bereiden de supporters van JVC Cuijk zich blijkbaar ook voor op de nacompetitie. Vandaag nog geen 100 mensen langs de lijn. Beschamend.

noordooster

Well-known member
Knap werk van Quick '20 , dat ze nu opgeklommen zijn tot een veilige 14e plek .
Hopelijk handhaven ze zich.
Voor de enige vertegenwoordiger uit Noord, Be Quick 1887, lijken p/d wedstrijden het maximaal haalbare.

Jacco

Well-known member
Eindelijk weer eens een wedstrijd van Quick'20 gezien. Leuk voetbal in het begin, daarna drong De Graafschap aan en op den duur deed Quick weinig anders dan ballen wegroeien. Gelukkig floot de scheids af voordat de Graafschap de gelijkmaker maakte. Drie hele belangrijke punten. Nu wordt het nog spannender onderin; dus jullie zullen Quick'20 wel dankbaar zijn. ;-)

Jacco

Well-known member
nee, niet standaard. ik woon in den Haag, vriendin in Maastricht. Meestal andere prioriteiten, maar volg het nog steeds met veel interesse.

bqandy

Well-known member
Westlandia - Be Quick 5-4. Best wel een logische uitslag als je naar het doelsaldo van beide teams kijkt. :) Westlandia was veel sterker aldus onze trainer. Die 5-4 viel echt vlak voor tijd, dus er was weinig meer te halen. Volgende week JVC Cuijk. Hopelijk nemen de spelers van JVC een snipperdag. Geen blessures en kaarten oplopen in aanloop naar de nacompetitie. Kun je dat nog ff doorgeven unnekuukse? :D

Fregge

Well-known member
Twee keer dat een drinkpauze eigenlijk ons de das om doet. Steeds de eerste kwart gewoon best aardig, daarna vielen de tegengoals. Laatste lange uitwedstrijd. Alleen nog Jong Vitesse op 't programma. Hopelijk pakken ze volgende week meer punten dan UNA.

Fregge

Well-known member
Ja dat vind ik wel prima! Ik zou het liefste gewoon weer terug het linkerrijtje in willen, en dat kan dan. Die moeten tegen OFC, daar hoeven we niet overheen.

Unregistere

Well-known member
Westlandia - Be Quick 5-4. Best wel een logische uitslag als je naar het doelsaldo van beide teams kijkt. :) Westlandia was veel sterker aldus onze trainer. Die 5-4 viel echt vlak voor tijd, dus er was weinig meer te halen. Volgende week JVC Cuijk. Hopelijk nemen de spelers van JVC een snipperdag. Geen blessures en kaarten oplopen in aanloop naar de nacompetitie. Kun je dat nog ff doorgeven unnekuukse? :D

Zag de samenvatting bij TV West. Mooie goals, maar de defensies oogden inderdaad niet zo stabiel. Willem van Zuilen had het ook nog even over 'Karremans'.

noordooster

Well-known member
De titel lijkt jong Vitesse niet meer te kunnen ontgaan.
Hoewel ik zoals bekend, tegenstander ben van de beloften in de piramide, vind ik het wel mooi als jong Vitesse promoveert naar de tweede divisie.
Vorig seizoen vond ik hen in de tweede divisie een attractief team.

Bovendien gun ik het de trainer van jong Vitesse , Joseph Oosting, wel.
Vorig seizoen moest hij bij HHC vroegtijdig het veld ruimen , omdat de prestaties tegenvielen.
Nog steeds denk ik dat de spelers daarin minstens evenveel te verwijten viel als trainer Oosting.
Na een bijna kampioenschap een jaar eerder, dachten de spelers het seizoen erop er veel te gemakkelijk over
En misschien dat de trainer de jongens , die hem ook als trainer bij andere clubs hadden meegemaakt, teveel vrijheid gaf.
Bij jong Vitesse toont Oosting weer dat hij een goede trainer is, net zoals hij dat eerder ook bij ACV en WKE had laten zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan